Synchronic طی قراردادی جدید در بریتانیا نیز اکران خواهد شد

7 October 2019 - 19:30

Signature Entertainment در قراردادی با XYZ Films، فیلم علمی تخیلی Synchronic با بازی جیمی دورنان (Jamie Dornan) و آنتونی مکی (Anthony Mackie) را در انگستان و ایرلند اکران خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که در فستیوال فیلم تورنتو حضور داشت و در فستیوال فیلم لندن نیز حضور دارد به کارگردانی جاستین بنسون (Justin Benson) و آرون مورهد (Aaron Moorhead) است. این اثر داستان دو بهیار در نیو اورلئان را دنبال می‌کند که با مرگ‌های سریالی وحشتناکی مرتبط با مخدری صنعتی روبه‌رو می‌شوند. کیتی آسلتون (Katie Aselton) و الی یوانایدز (Ally Ioannides) در میان بازیگران مکمل هستند.

مذاکرات میان تاتیانا جوف (Tatyana Joffe)، رئیس شرکت فروش و توزیع بین‌المللی XYZ و رئیس Signature الیزابت ویلیامز (Elizabeth Williams) صورت گرفت.

Patriot Pictures ،Rustic Films و XYZ با سرمایه‌گذاری مایکل مندلسون (Michael Mendelsohn) از Union Patriot Capital Management این اثر را تهیه کرده‌اند. این فیلم اواخر ۲۰۲۰ در انگلستان اکران خواهد شد.

مارک گولدبرگ (Marc Goldberg) مدیرعامل Signature گفت:

وقتی فیلم در تورنتو نمایش داده شد، در تمام سطوح عملکرد خوبی داشت و ما از همکاری با جاستین، آرون و یکبار دیگر با XYZ خوشنود هستیم. Synchronic پنجمین محصول ما در جشنواره فیلم لندن است و نشان می‌دهد که چقدر فیلم‌های منتشر شده توسط Signature اثرگذار و قابل تحسین هستند.

چهار اثر دیگری که توسط Signature در فستیوال فیلم لندن حضور دارند، عبارتند از:

The Peanut Butter Falcon با بازی شایا لباف (Shia LaBeouf)، دلهره‌آور Mr Jones با بازی جیمز نورتون (James Norton)، آخرین اکشن-دلهره‌آور تاکاشی میکه (Takashi Miike) با نام First Love و درام Premature که در فستیوال ساندنس نیز حضور داشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.