تریلر فصل ششم و پایانی Vikings منتشر و تاریخ پخش آن اعلام شد

7 October 2019 - 22:30

شبکه هیستوری اولین تریلر فصل ششم و پایانی سریال Vikings «وایکینگ‌ها» را منتشر کرد که درباره زندگی و ماجراجویی‌های حماسی مهاجمان و کاوشگران دوران تاریک است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فصل ششم و پایانی ۲۰ اپیزودی این سریال در دو بخش ۱۰ اپیزودی پخش خواهد شد و پخش آن با یک اپیزود ۲ ساعته در ۴ دسامبر (۱۳ آذر) آغاز می‌شود. دیگر هشت اپیزود نیمه اول این فصل هر چهارشنبه پخش خواهند شد. ۱۰ اپیزود پایانی سریال هم سال ۲۰۲۰ پخش می‌شوند.

فصل ششم پس از نبرد پسران رگنار آغاز می‌شود که در آن بیورن آیرون‌ساید (با بازی الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig)) پیروز و پس از سلطه طولانی مدت آیوار به مردم کتگت به قهرمان آن‌ها تبدیل شد. بیورن به عنوان رهبر جدید کتگت تلاش می‌کند جا پای پدر فقیدش بگذارد، در حالی که با دوراهی‌های زیادی روبرو شده و متوجه می‌شود قدرت روی اخلاقیات هر کسی تاثیر می‌گذارد. در همین حین برادرش آیوار (با بازی الکس هو اندرسون (Alex Høgh Andersen)) که خودش را خدا می‌داند قصد دارد راه دیگری به کتگت پیدا کند و سفرش در جاده ابریشم او را به روسیه می‌رساند. او در آن‌جا با شاهزاده اولگ (با بازی دانیلا کوزلوفسکی (Danila Kozlovsky)) یک حاکم ستمگر و غیرقابل پیش‌بینی آشنا می‌شود که با کارهای بی‌رحمانه خودش حتی آیوار را شوکه می‌کند. لاگرتا (با بازی کاترین وینیک (Katheryn Winnick)) اهداف خودش را دنبال می‌کند و می‌خواهد زندگی آرامی در مزرعه خودش داشته باشد، اما خطرات جدیدی به سراغش می‌آیند. در این فصل هم وایکینگ‌ها به فتح اسکاندیناوی ادامه می‌دهند جایی که اوبه (با بازی جوردن پاتریک اسمیت (Jordan Patrick Smith)) و توروی (با بازی جرجیا هرست (Georgia Hirst)) به ایسلند می‌روند تا معمای ناپدید شدن فلوکی (با بازی گوستاو اسکارشگورد (Gustaf Skarsgård)) را آشکار کنند و ویتسرک (با بازی مارکو ایلسو (Marco Ilsø)) هم به دنبال انتقام شخصی از آیوار است.

مایکل هرست (Michael Hirst) سازنده سریال تهیه‌کنندگی اجرایی آن را همراه با مورگان اوسالیوان (Morgan O’Sullivan)، شیلا هاکین (Sheila Hockin)، جان وبر (John Weber)، شری مارش (Sherry Marsh)، آلن گاسمر (Alan Gasmer) و جیمز فلین (James Flynn) برعهده دارد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.