باکس‌آفیس هفتگی: جوکر گیشه را در هم شکست

7 October 2019 - 22:30

این هفته شاهد اکران فیلم جوکر محصول برادران وارنر بودیم که بزرگترین افتتاحیه داخلی اکتبر را در تاریخ سینما داشت و چهارمین افتتاحیه بزرگ فیلم محدود به رده سنی را از آن خود کرد. این فیلم در بازار داخلی و خارجی فیلم اول شد و توانست ۲۳۴ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم جوکر با افتتاحیه ۹۳ میلیون دلاری‌اش، بزرگترین افتتاحیه اکتبر تاکنون شد و بالاتر از ونوم با ۸۰.۲۵ میلیون دلار قرار گرفت و در یک قدمی رکورد فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری Justice League در سال ۲۰۱۷ است.
این فیلم چهارمین فیلم بزرگ R ریت شد و با اکران در ۴۳۷۴ سینما، رکورد جدیدی از خود برجای گذاشت.

مخاطبین فیلم در روز افتتاحیه امتیاز +B سینما اسکور و مخاطبین زیر ۳۵ سال، امتیاز -A به فیلم دادند. این فیلم امتیاز ۶۹ درصد از راتن تومیتوز و ۹٫۱ از IMDb گرفت. روز افتتاحیه ۶۴ درصد مخاطبین مرد و ۶۶ درصد زیر ۳۵ سال بودند.

در بازار بین‌المللی، جوکر در ۷۳ سینما اکران شد و ۱۴۰.۵ میلیون دلار فروخت. کره جنوبی با ۱۶.۳ میلیون دلار پرچمدار این بازار است و بعد از آن بریتانیا با ۱۴.۸ میلیون دلار، مکزیک با ۱۳.۱ میلیون دلار، روسیه با ۱۰ میلیون دلار، برزیل با ۷.۳ میلیون دلار، ژاپن با ۷ میلیون دلار، ایتالیا با ۶.۸ میلیون دلار، استرالیا با ۶.۶ میلیون دلار، اندونزی بل ۵.۹ میلیون دلار، اسپانیا با ۴.۶ میلیون دلار، هند با ۳.۹ میلیون دلار، تایوان با ۲.۹ میلیون دلار و امارات با ۲.۷ میلیون دلار آمده‌اند. فیلم این هفته در فرانسه و آلمان اکران خواهد شد.

فیلم Abominable محصول یونیورسال، در رده دوم قرار گرفته و افت ۴۲ درصدی داشته و طی سه روز ۱۲ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش داخلی‌اش ظرف ده روز به ۳۷.۸ میلیون دلار رسیده است. در بازار بین‌المللی، این فیلم در چین اکران شده و ۱۱.۲ میلیون دلار فروخته و ۲۴.۶ میلیون دلار در ۴۴ بازار فروش داشته و مجموع فروش خارجی‌اش به ۳۸.۵ میلیون دلار و مجموع فروش جهانی‌اش به ۷۶.۳ میلیون دلار رسیده است.
رده سوم در اختیار Downton Abbey است که وارد هفته سوم شده در حالیکه افت ۴۴ درصدی داشته و ۸ میلیون در بازار داخلی فروخته و به ۷۴ میلیون دلار رسیده است. در بازار بین‌المللی این فیلم ۶.۶ میلیون دلار فروخته و مجموع فروشش ۶۱.۸ میلیون دلار شده و ۱۳۵ میلیون دلار در بازار جهانی فروخته است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران گسترده سه فیلم جدید The Addams Family در بیش از ۳۸۰۰ سینما، Gemini Man در ۳۵۰۰ سینما و کمدی Jexi در ۲۳۰۰ سینما خواهیم بود.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی را در قسمت زیر مشاهده کنید.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.