اولین تریلر از انیمیشن Klaus منتشر شد| چگونگی شکل‌گیری کریسمس

8 October 2019 - 10:00

Netflix تریلر رسمی از انیمیشن Klaus را منتشر کرد. این فیلم انیمیشنی که ماجرای شکل‌گیری سمبل کریسمس را روایت می‌کند در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) در سینماها و ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) بر روی سرویس استریم Netflix قرار خواهد گرفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید

برنده‌ی اسکار جی. کی سیمونز (J.K. Simmons) در نقش اسطوره‌ی کریسمس یعنی بابانوئل، جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman) در نقش جسپر، رشیدا جونز (Rashida Jones) در نقش آلوا، جون کیوسک (Joan Cusack) در نقش خانم کرام، نرم مک‌دانالد (Norm Macdonald) در نقش موگنز و ویل ساسو (Will Sasso) در نقش آقای الینگبو ستارگانی هستند که در Klaus حضور دارند.

جسپر که خودش را بدترین دانشجوی آکادمی پست می‌داند، در یک جزیره‌ی یخ‌زده و در شمالی‌ترین نقطه‌ی قطب شمال مستقر می‌شود؛ جایی که افراد محلی تنها به سختی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. او، طی ماجراهایی کلاوس را کشف می‌کند، نجار مرموزی که به تنهایی و درون خانه‌ای پر از اسباب‌بازی‌های دست‌ساز زندگی می‌کند. این رابطه‌ی ناخوشایند، سرانجام خنده را به اسمیرنسبورگ برمی‌گرداند و به آرامی میراث و افسانه‌ی کریسمس را به وجود می‌آورد.

سرجیو پابلوس (Sergio Pablos) که یکی از خالقان Despicable Me است، داستان اصلی را خلق کرده و درکنار زک لویس (Zach Lewis) و جیم ماهونی (Jim Mahoney) فیلم‌نامه‌ی این انیمیشن را نوشته‌اند. او همچنین این عنوان را که توسط Netflix در همکاری با SPA Studios و Atresmedia Cine تهیه و تولید شده است را کارگردانی کرده است. دیگر تهیه‌کنندگان این اثر را جینکو گوتو (Jinko Gotoh)، پابلوس، گوستاو فرادا (Gustavo Ferrada)، ماریسا رومن (Marisa Román)، متیو تیون (Matthew Teevan)، مرسدس گامرو (Mercedes Gamero) و میکل لخارزا (Mikel Lejarza) تشکیل داده‌اند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.