پیوستن جس ویلیامز به سریال کوتاه Little Fires Everywhere از شبکه هولو

8 October 2019 - 13:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، هنرپیشه Grey’s Anatomy (آناتومی گری): جس ویلیامز (Jesse Williams) برای ایفای یک نقش تکرار شونده در سریال اقتباسی کوتاه موردانتظار Little Fires Everywhere (آتش‌های کوچک در همه‌جا)، از شبکه Hulu، قرارداد بسته است. او به بازیگران دیگر این سریال یعنی برنده جایزه اسکار: ریز ویتراسپون (Reese Witherspoon) و نامزد جایزه گلدن گلوب: کری واشینگتون (Kerry Washington) ملحق می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ویلیامز قرار است که نقش جو ریان را در سریال ایفا کند. این کاراکتر را رسماً می‌توان به این صورت توصیف کرد که: “یک عضو ثروتمند وال استریت است که سال‌ها برای فهمیدن و درک کردن تلاش کرده است. جو و همسرش، مادلین، به منبعی باورنکردنی روی می‌آورند تا به آن‌ها برای شروع زندگیشان کمک کند.”

سریال Little Fires Everywhere که برگرفته از کتاب پرفروشی به همین نام از سلست انجی (Celeste Ng) می‌باشد، به روایت سرنوشت گره خورده خانواده خوشبخت ریچاردسون از یک طرف و یک مادر و دختر مرموز از طرف دیگر که زندگی آن خانواده را دگرگون می‌کنند، می‌پردازد. داستان سریال، اهمیت رازها، طبیعت هنر و هویت، و جذبه شدید مادری- و همین‌طور خطر اعتقاد به این‌که پیروی از قوانین می‌تواند مانع از فجایع شود، را مورد بررسی قرار می‌دهد.

جوشوآ جکسون (Joshua Jackson) در این سریال در نقش بیل ریچاردسون ظاهر می‌شود که وکیل خبره ای است که ریشه‌های خانوادگی فروتنانه اش، او را به عنوان یک شریک زندگی درجه یک برای همسر با اراده‌اش، النا (با بازی ویتراسپون) مطرح می‌کند، اما وقتی‌که یکی از دوستانشان بر سر مسئله حضانت و سرپرستی دچار دعوا و درگیری می‌شوند و بیل پیشنهاد می‌کند وکالتشان را بر عهده بگیرد، این زوج با مشکلات بزرگتری مواجه می‌شوند.

بازیگران دیگر این سریال عبارت‌اند از: روزمری دویت (Rosemarie DeWitt)، جید پتیجان (Jade Pettyjohn)، جوردن الساس (Jordan Elsass)، گاوین لویس (Gavin Lewis)، مگان استات (Megan Stott)، و لکسی آندروود (Lexi Underwood).

کمپانی فیلم‌سازی ریز ویتراسپون: Hello Sunshine، کمپانی فیلم‌سازی کری واشینگتون: Simpson Street، و کمپانی ABC Signature Studios از تهیه‌کنندگان این سریال هستند. لیز تیگلار (Liz Tigelaar)، خالق، شورانر، و تهیه‌کننده اجرایی این سریال می‌باشد. ویتراسپون، واشینگتون، لارن لوی نئوستادتر (Lauren Levy Neustadter)، پیلار ساون (Pilar Savone)، و لین شلتون (Lynn Shelton) از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این پروژه هستند.

انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۰ بر روی آنتن شبکه Hulu برود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.