فصل سوم سریال درام نوجوان پسند اسپانیایی Elite از شبکه نتفلیکس

8 October 2019 - 15:00

یک ماه پس از پخش فصل دوم سریال درام نوجوان پسند اسپانیایی Elite (نخبه) در ماه سپتامبر، شبکه نتفلیکس رسماً فصل سوم سریال را تمدید کرده است، که سال آینده پخش خواهد شد. به‌علاوه، یک ویدیو خبری هم لیتی سین (Leiti Sene) و سرگیو مومو (Sergio Momo) را نشان می‌دهد که برای فصل بعدی سریال به تیم بازیگران ملحق می‌شوند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در سریال Elite، مدرسه Las Encinas منحصر به فردترین مدرسه کشور است- که نخبه‌ها بچه‌هایشان را برای تحصیل به آن‌جا می‌فرستند. سه نوجوان از طبقه کارگر که مدرسه‌شان بر اثر زلزله تخریب شده است، به این مدرسه می‌آیند. اختلاف و درگیری میان آن‌هایی که همه چیز در زندگی دارند و آن‌هایی که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند، باعث آشوب و بلوای گسترده‌ای می‌شود که نهایتاً منجر به یک قتل می‌گردد. و حالا این سوال پیش می‌آید که چه کسی مرتکب این قتل شده است؟

بازیگران این سریال عبارت‌اند از: کاسا دو پاپل (Casa de Papel)، ماریا پدرازا (Maria Pedraza)، میگوئل هران (Miguel Herran)، جیم لورنت (Jaime Lorente)، ایتزان اسکامیلا (Itzan Escamilla)، میگوئل برناردو (Miguel Bernardeau)، آرون پایپر (Aron Piper)، و خواننده مکزیکی: دانا پائولا (Danna Paola).

داریو مادرونا (Dario Madrona) و کارلوس مونتر (Carlos Monter) خالقان و فیلم‌نامه‌نویسان این سریال هستند. رامون سالازار (Ramon Salazar) و دنی دو لا اوردن (Dani de la Orden) نیز کارگردانان این شو، به تهیه‌کنندگی نتفلیکس و Zeta Ficcion، می‌باشند.

پس از اکران Cable Girls (دختران کابلی) در سال ۲۰۱۷، سریال Elite دومین سریال اورجینال اسپانیایی است که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. فصل اول و دوم این سریال هم‌اکنون در نتفلیکس موجود است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.