حضور سینتیا اریو در نقش آرتا فرانکلین در Genius: Aretha

8 October 2019 - 19:00

شبکه National Geographic اعلام کرده است که در قسمت بعدی سریال آنتولوژی Genius (نابغه) که برنده جایزه امی هم شد، سینتیا اریو (Cynthia Erivo) نقش اسطوره موسیقی و برنده جایزه گرمی: آرتا فرانکلین را ایفا خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سوزان-لوری پارکز (Suzan-Lori Parks): نمایش‌نامه‌نویس برنده جایزه پولیتزر که فیلم‌نامه‌های Topdog (تاپ داگ) و Underdog (آندرداگ) را نیز نوشته است، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر Genius: Aretha Franklin (نابغه: آرتا فرانکلین) خواهد بود. این فصل جدید، اولین مینی-سریال در مورد زندگی این هنرمند معروف جهانی، ملقب به ملکه روح (Queen of Soul)، است که سال گذشته نیز درگذشت.

استودیوی Fox 21 Television Studios، که در تهیه و تولید فیلم‌های The Assassination of Gianni Versace (ترور جانی ورساچه) و The People V. OJ (مردم علیه او.جی)، و همین‌طور دو فصل اول موفق Genius نیز فعالیت داشته است، برای تولید قسمت بعدی این سریال دوباره به پروژه برخواهد گشت. فیلم‌برداری این قسمت، امسال تابستان کلید خواهد خورد و اوایل سال ۲۰۲۰، از شبکه National Geographic پخش خواهد شد.

شبکه National Geographic، فصل اول Genius را در سال ۲۰۱۷ اکران کرد، که در آن جفری راش (Geoffrey Rush) نقش دانشمند برجسته: آلبرت انیشتن را ایفا کرد. این فصل از سریال نامزد دریافت ده جایزه امی شد، و همین‌طور برای بازی درخشان راش نیز نامزد جوایز Outstanding Limited Series، گلدن گلوب، و سگ نیز شد. در فصل دوم این سریال، تحت عنوان Genius: Picasso (نابغه: پیکاسو) شاهد حضور آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) در نقش نقاش معروف اسپانیایی: پیکاسو بودیم، که این فصل هم مانند فصل اول، موفقیت‌آمیز بود، و نامزد دریافت هفت جایزه امی شد که از این میان برنده دو تا از آن‌ها گردید- و همین‌طور برای نقش‌آفرینی باندراس نیز نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب و SAG نیز گردید.

این قسمت از سریال، بسیاری از بزرگ ترین برنامه‌ها و آهنگ های موفق از مجموعه کامل Warner Music فرانکلین را به تصویر می‌کشد، که از آن جمله می‌توان به “I Never Loved a Man”، و “Chain of Fools”، و “Baby I Love You” اشاره کرد. به‌علاوه، در این سریال شاهد اجراهای فرانکلین از قبیل “I Knew You Were Waiting for Me”، و “Freeway of Love”، و “Sisters Are Doin It for Themselves” نیز خواهیم بود.

اریو یک هنرپیشه، خواننده، و ترانه‌سرای بریتانیایی است که با اجراهایش در شوهای The Color Purple (رنگ ارغوانی) و Sister Act (راهبه بدلی) به شهرت رسیده است. او هم‌چنین در فیلم Widows (بیوه ها) محصول ۲۰۱۸ و تریلر Bad Times at the El Royale (اوقات بد در ال رویال) نیز نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.