همکاری مجدد جیسون استاتهام و گای ریچی در فیلمی اکشن مهیج

8 October 2019 - 22:30

جیسون استاتهام (Jason Statham) که با بازی در نقش شخصیت اصلی پرحرف فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels «قفل، انبار و دو بشکه باروت» و Snatch «قاپ‌زنی» ساخته گای ریچی (Guy Ritchie) به شهرت رسید، دوباره با این فیلمساز صاحب سبک همکاری خواهد کرد. این پروژه بدون نام یک اکشن مهیج انتقامی محصول میرامکس است که حقوق فیلم اصلی فرانسوی Le Convoyeur را خریداری کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم داستان H شخصیتی مرموز را روایت می‌کند که مشغول کار در یک شرکت خودروهای حمل پول شده و هر هفته میلیون‌ها دلار پول در سراسر لس‌آنجلس جابجا می‌کند. این فیلم با داستانی تعلیق‌آمیز و خوش‌ساخت بین خطوط زمانی مختلف و شخصیت‌های متفاوت جابجا می‌شود و تجربه‌ای مهیج و متفکرانه ارائه می‌کند.

ریچی درباره همکاری مجدد با جیسون استاتهام در این فیلم گفته:

مشتاقم هرچه زودتر این داستان رو بسازم و وقتی با جیسون همکاری کنم که هنوز خیلی پیر نشده است.

این جدیدترین اثر ریچی است که او را به ریشه‌های اکشن کمدی لندنی خودش برمی‌گرداند: او پس از کارگردانی فیلم پرفروش Aladdin «علاءالدین» با فیلم جنایی The Gentlemen «آقایان» به سینماها برخواهد گشت. در این فیلم متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) نقش یک ارباب مواد مخدر در لندن را بازی می‌کند که می‌خواهد این تجارت را کنار بگذارد، و دیگر مجرمان تلاش می‌کنند جایگزین او شوند.

استاتهام که به ستاره‌ای در ژانر اکشن تبدیل شده به تازگی در فیلم Hobbs & Shaw «هابز و شاو» حضور داشته که فروشی ۷۵۸ میلیون دلاری داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.