سریال Watchmen از ابتدا برای یک فصل طراحی شده بود

8 October 2019 - 23:00

دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) سازنده سریال کامیک بوکی Watchmen «واچمن» در پنل کامیک‌کان این سریال در نیویورک علاوه بر پخش اپیزود اول آن، جزئیات بیشتری درباره این فصل اعلام کرد که ممکن است تنها فصل این سریال باشد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

لیندلوف حین صحبت درباره این سریال مورد انتظار گفت برخلاف سریال معمایی و طولانی Lost «لاست»، او و تیم نویسندگانش فصل ۹ اپیزودی Watchmen را به عنوان فصلی کامل و جامع ساخته‌اند که پایان مشخصی دارد. لیندلوف در این باره گفته:

آیا این یعنی Watchmen دیگه ادامه نداره؟ نه لزوما. آیا این یعنی روی فصل‌های بعدی اون کار می‌کنیم؟ هنوز پاسخ این سوالو نمیدونم. ما این ۹ اپیزود رو ساختیم تا مثل ۱۲ نسخه از کمیک کاملا جامع باشن. می‌خواستیم حسی از کامل بودن رو باهاش به وجود بیاریم، و داستانمون پایان داشته باشه.

اگرچه او به این نکته اشاره می‌کند که پتانسیل زیادی برای ادامه سریال وجود دارد، اما همچنین معتقد است این ۹ اپیزود یک داستان جامع و کامل را روایت می‌کنند.

سریال Watchmen در دنیایی متفاوت روایت می‌شود جایی که با ابرقهرمانان مثل یاغیان رفتار می‌شود. این سری کامیک بوکی که انتشار آن از سال ۱۹۸۶ آغاز شد به یکی از محبوب‌ترین آثار هنری تبدیل شد.

جرمی آیرونز (Jeremy Irons)، رجینا کینگ (Regina King)،‌ دان جانسون (Don Johnson)، لوئیس گاست (Louis Gossett)،‌ تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson)، اندرو هاوارد (Andrew Howard)، فرانسیس فیشر (Frances Fisher)، یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II)، تام میسون (Tom Mison) و جین اسمارت (Jean Smart) بازیگران سریال Watchmen هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.