گروه بازیگران سریال ابرقهرمانی Helstrom مارول معرفی شدند

8 October 2019 - 23:30

هولو و مارول گروه بازیگران سریال لایو اکشن شیطانی Helstrom «هل‌استرام» براساس کامیک‌های مارول را معرفی کردند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تام آستن (Tom Austen) و سیدنی لمون (Sydney Lemmon) بازیگران اصلی و الیزابت مارول (Elizabeth Marvel)، آریانا گوئرا (Ariana Guerra)، رابرت ویزدام (Robert Wisdom)، جون کاریل (June Carryl) و آلن یوی (Alain Uy) دیگر اعضای گروه بازیگران سریال هستند.

سریال Helstrom داستان یک برادر و خواهر به نام دیمون هل‌استرام (با بازی آستن) و آنا هل‌استرام (با بازی لمون) را دنبال می‌کند که فرزندان یک قاتل سریالی هستند. این دو که درگیر گذشته خانواده خود هستند به دنبال بدترین موجودات زمین هستند و طی داستان روابط خانوادگی آن‌ها هم بررسی می‌شود.

دیمون پروفسور درس اخلاق است که همچنین در زمینه جن‌گیری فعالیت می‌کند. او قصد ندارد دنیا را نجات دهد بلکه فقط می‌خواهد به عده‌ای از نزدیکان خودش کمک کند. دیمون در نبرد با دنیایی پنهان، مصمم شده تمام شیاطین اطراف خودش را شکست دهد.

آنا یک حراجی موفق دارد و حوصله آدم‌های احمق را ندارد، اما تمایل اصلی او شکار موجوداتی است که به دیگران آسیب می‌رسانند. او که از بچگی توسط پدرش مورد آزار قرار گرفته مصمم شده افراد شبیه او را از بین ببرد، حتی با اینکه نگران است شاید پدرش دوباره برگردد.

مارول نقش ویکتوریا هل‌استرام مادر این دو نفر را بازی می‌کند. او که مورد آزار شیاطین خیالی و واقعی قرار گرفته به مدت ۲۰ سال در تیمارستان بستری بوده و امیدوار است رابطه خودش با فرزندانش را بهبود ببخشد.

فصل اول ۱۰ اپیزودی سریال Helstrom سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.