پیوستن چری جونز به جسیکا چیستین و آندرو گارفیلد در زندگی نگاره ای درباره تامی فای

9 October 2019 - 12:30

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، فیلم زندگی نگاره The Eyes of Tammy Faye (چشمان تامی فای)، محصول کمپانی Fox Searchlight، چری جونز (Cherry Jones) را به تیم بازیگرانش افزوده است، تا در مقابل بازیگران نقش اولش: جسیکا چیستین (Jessica Chastain) و آندرو گارفیلد (Andrew Garfield) نقش‌آفرینی کند. جونز اخیراً برای ایفای نقش در The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه) برنده جایزه امی شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم، که بر اساس فیلم مستندی به همین نام به کارگردانی فنتون بیلی (Fenton Bailey) و راندی بارباتو (Randy Barbato) می‌باشد، در مورد فراز و فرود و رستگاری شگفت‌آور و عجیب واعظین تلویزیونی به نام‌های جیم و تامی فای بیکر است. در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، این دو نفر بزرگترین شبکه تلویزیونی مذهبی جهان و یک پارک یک منظوره (تم پارک) را ساختند، و به خاطر انعکاس پیام عشق و پذیرش و سعادت در جهان، مورد احترام و ستایش قرار گرفتند. ولی طولی نکشید که مشکلات مالی، رقبای دسیسه گر، و شایعات ننگ آور، به فروپاشی ازدواج این زوج انجامید؛ و امپراطوری متعهد و پر باورشان را نیز به فروپاشی کشاند.

مایکل شوالتر (Michael Showalter) این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از ایب سیلویا (Abe Sylvia) کارگردانی می‌کند. چیستین نیز علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم، به همراه شریکش: کلی کارمیکائیل (Kelly Carmichael)، از طریق کمپانی فیلم‌سازی شان: Freckle Films Production، از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. هم‌چنین، گیگی پریتزکر (Gigi Pritzker) و راچل شین (Rachel Shane) نیز از طریق کمپانی فیلم‌سازی شان: Madison Wells Media، از تهیه‌کنندگان دیگر فیلم به شمار می‌روند. جوردانا مولیک (Jordana Mollick) تهیه‌کننده اجرایی پروژه است، که هم‌چنین در حال حاضر با همکاری شوالتر مشغول کار بر روی یک کمدی با بازی اوکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) هستند.

جونز در فیلم‌های موفق بسیاری از جمله Erin Brockovich (ارین بوروکویچ)، Signs (علامت‌ها)، و Ocean’s Twelve (دوازده یار اوشن) بازی کرده است. و در تعدادی از شوهای تلویزیونی مثل ۲۴، و Transparent (ترنسپرنت)، و Black Mirror (آینه سیاه) نیز بسیار تاثیرگذار بوده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.