کمپانی اپل امتیاز فیلم موزیکال A Christmas Carol با هنرمندی ویل فرل و ریان رینولدز را به دست آورد

9 October 2019 - 13:30

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، کمپانی Apple پس از تلاش بسیار امتیاز فیلم موزیکال ویل فرل (Will Ferrell) و ریان رینولدز (Ryan Reynolds): یعنی A Christmas Carol (سرود کریسمس) را به دست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم، که یک بازسازی از رمان کلاسیک چارلز دیکنز (Charles Dickens) می‌باشد، فرل را با تیم فیلم Daddy’s Home (خانه پدر) یعنی سین آندرس (Sean Anders) و جان موریس (John Morris)، که فیلمنامه‌نویسان و تهیه‌کنندگان پروژه فعلی می‌باشند، دوباره گرد هم می‌آورد. در حال حاضر، هیچ استودیویی برای پروژه مطرح نشده است.

فرل و جسیکا الباوم (Jessica Elbaum) از طریق کمپانی فیلم‌سازی شان: Gloria Sanchez، و رینولدز و جورج دوی (George Dewey) از طریق کمپانی فیلم‌سازی شان: Maximum Effort، و هم‌چنین آندرس و موریس از طریق کمپانی فیلم‌سازی شان: Two Grown Men، از تهیه‌کنندگان این فیلم به شمار می‌روند.

داستان A Christmas Carol قصه معروف ایبنزر اسکروج بیچاره را روایت می‌کند که توسط ارواح گذشته، حال، و آینده کریسمس مورد ملاقات قرار گرفته است. اقتباس‌های سینمایی بسیاری از این داستان انجام شده است که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: Scrooged (اسکروج) با بازی بیل موری (Bill Murray)، فیلم The Muppet Christmas Carol (سرود کریسمس ماپت)، و انیمیشنی با بازی جیم کری (Jim Carry) و کارگردانی رابرت زمیکس (Robert Zemeckis) که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد، و فیلمی که در سال ۱۹۸۴ ساخته شد و برنده جایزه اسکار: جورج سی. اسکات (George C. Scott) نیز در آن بازی کرد.

فرل و رینولدز قبلاً در سال ۱۹۹۹، در کمدی Dick (دیک) با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اما از آن موقع تا به حال دیگر همکاری خاصی با یکدیگر نداشته‌اند. رینولدز را در آینده می‌توانیم در ۶ Underground (شش زیرزمین) از شبکه نتفلیکس و The Hitman’s Wife’s Bodyguard (محافظ همسر هیتمن)، محصول Lionstage، ببینیم. فرل نیز قرار است در فیلم سینمایی Eurovision (یوروویژن) از شبکه نتفلیکس، فیلم Downhill (انحطاط)، و همین‌طور در بازسازی ای که Fox Searchlight از فیلم سوئدی Force Majeure (فورس ماژور)، محصول ۲۰۱۴، انجام می‌دهد؛ نیز حضور یابد.

این رمان کلاسیک ماندگار چارلز دیکنز اولین بار در سال ۱۸۴۳ به چاپ رسید، و از زمان پیدایش رسانه‌ها تقریباً ۲۴ فیلم به اقتباس از آن ساخته شده است. در واقع در فاصله سال‌های ۱۹۰۱ که اولین فیلم به اقتباس از این رمان ساخته شد تا سال ۲۰۰۹ که فیلمی با بازی جیم کری و کارگردانی رابرت زمیکس ساخته شد، شاهد اقتباس‌های بسیاری از این داستان، هم در سینما و هم در تلویزیون بوده‌ایم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.