سریال لایو اکشنی از Dylan Dog توسط جیمز وان در حال توسعه است

9 October 2019 - 23:00

سریال لایو اکشنی از کامیک‌های ترسناک Dylan Dog توسط کمپانی Atomic Monster از جیمز وان (James Wan) و شرکت ناشر آن یعنی Sergio Bonelli Editore در حال توسعه است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه‌ی کتاب‌های مصور که توسط تیزیانو اسکلاوی (Tiziano Sclavi) خلق شده‌اند، ماجرای کارآگاهی بریتانیایی و متخصص در امور ماورایی را دنبال می‌کند که به همراه دستیارش گراوچو بر روی پرونده‌هایی که عموماً شامل هیولاها، روح‌ها، خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها و زامبی‌ها می‌شوند، کار می‌کنند.

داوید بونلی (Davide Bonelli) رئیس شرکت ناشر گفت:

جیمز وان و Atomic Monster در ژانر وحشت استاد هستند و ثابت کرده‌اند که چگونه می‌شود به بهترین شکل ممکن یک اثر متعلق به کتاب‌های مصور را بر روی پرده‌ی بزرگ سینما اقتباس کرد. ما از این همکاری رویایی بر روی یکی از مهمترین شخصیت‌هایمان هیجان‌زده هستیم.

وان اضافه کرد:

دیلن داگ حقیقتاً یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کتاب‌های مصور برای من بوده است. دوستان اروپاییم در دوران دبیرستان این شخصیت را به من معرفی کردند و با اینکه متون خارجی را متوجه نمی‌شدم، به راحتی داستان را درمیان طراحی‌های زیبا و ارجاعات دوست‌داشتنی‌اش به ژانر وحشت می‌فهمیدم. از همکاری با Sergio Bonelli Editore و کار کردن بر روی این شخصیت ذوق‌زده هستم.

این سریال لایو-اکشن ۱۰ قسمتی توسط Atomic Monster و Bonelli Entertainment تهیه خواهد شد. وینچنزو سارنو (Vincenzo Sarno) و جوانی (Giovanni) تهیه‌کنندگان اجرایی و میکل (Michele)، مازیرو (Masiero) و سیمون ایرولدی (Simone Airoldi) ناظران این اثر برای Bonelli Entertainment خواهند بود. Atomic Monster درحال حاضر به دنبال نویسندگانی برای این سریال اقتباسی است. وان و مایکل کلیر (Michael Clear) تهیه‌کنندگان اجرایی و راب هکت (Rob Hackett) ناظر آن از طرف Atomic Monster هستند.

پیشتر اثری سینمایی از این مجموعه و در سال ۲۰۱۱ با عنوان Dylan Dog: Dead of Night ساخته شده بود. کتاب‌های مصور Dylan Dog که در آمریکا توسط انتشارات Dark Horse Comics منتشر می‌شوند، دارای بیش از ۵۰۰ داستان کامیکی و فروشی بیش از ۵۰ میلیون نسخه در سراسر جهان هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.