مارینا بکرین و راب دلینی در میان بازیگرانی که به The Good House پیوستند

10 October 2019 - 09:30

به گزارش Deadline، بازیگران Deadpool مارینا بکرین (Morena Baccarin) و راب دلینی (Rob Delaney) در کنار بورلی دی‌آنجلو (Beverly D’Angelo)، دیوید راش (David Rasche)، ربکا هندرسون (Rebecca Henderson) و مالی براون (Molly Brown) به فیلم آتی شرکت Amblin Partners با نام The Good House پیوستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

برنده‌ی گلدن گلوب سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) و برنده‌ی اسکار کوین کلاین (Kevin Kline) دیگر بازیگران این اثر هستند که سومین همکاری این دو را رقم خواهد زد. آن‌ها پیش از این در فیلم‌های Dave از ایوان رایتمن (Ivan Reitman) و The Ice Storm از انگ لی (Ang Lee) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

The Good House بر اساس رمانی نوشته‌ی ان لری (Ann Leary)، هیلدی گود را دنبال می‌کند. زنی که عاشق رازهایش است و یکی از این رازها شامل این حقیقت می‌شود که او از نسل جادوگران سیلم است. شعله‌ور شدن آتش عشقی قدیمی او را به سمت زندگی چندوجهی و خارج از تعادل سوق می‌دهد، در همین حین رفتار بی‌ملاحظه‌ی فردی موجب پیچیده شدن او می‌شود.

نامزد امی مایا فوربز (Maya Forbes) و برنده‌ی امی والی ولودارسکی (Wally Wolodarsky) این فیلم را نویسندگی و کارگردانی خواهند کرد. برنده‌ی امی جین روزنتال (Jane Rosenthal) به همراه نامزد امی بری ولش (Berry welsh) و نامزد اسکار آرون رایدر (Aaron Ryder) تهیه‌کنندگان این عنوان خواهند بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.