سایمون هلبرگ به آدام درایور و ماریون کوتیار در Annette پیوست

10 October 2019 - 10:00

سایمون هلبرگ (Simon Helberg) به بازیگر نامزد اسکار آدام درایور (Adam Driver) و برنده‌ی اسکار ماریون کوتیار (Marion Cotillard) در موزیکال عاشقانه‌ی Annette به کارگردانی لئوس کاراکس (Leos Carax) پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این عنوان که اولین فیلم انگلیسی‌زبان کاراکس است در راه فیلمبرداری در لس‌آنجلس است. فیلم داستان دو عاشق بخت‌برگشته که یکی استند-آپ کمدین (درایور) و دیگری یک ستاره‌ی اپرا (کوتیارد) است را روایت می‌کند. درایور و کوتیار هردو خوانندگی نقش‌هایشان را انجام خواهند داد. ستاره‌ی The Big Bang Theory و Florence Foster Jenkins، هلبرگ نقش رهبر ارکستر را ایفا خواهد کرد.

این پروژه، گروه راک آمریکایی با نام Sparks را گرد هم آورده است تا فیلمنامه و آهنگ‌های اصلی آن را نوشته و جشنی را برای تهیه‌کننده‌ی موسیقی ماریوس د وریس (Marius de Vries) که بخاطر کارهایش بر روی آثاری همچون La La Land ،Bohemian Rhapsody و Moulin Rouge شناخته می‌شود و تهیه‌کننده‌ی اجرایی موسیقی این فیلم نیز هست، برپا کنند.

چارلز گیلیبرت (Charles Gillibert) از CG Cinema، درایور و پل-دومینیک واکاراسینتو (Paul-Dominique Vacharasinthu) از Tribus P Films تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

Amazon Studios این فیلم را در آمریکا به واسطه‌ی قراردادی با CAA Media Finance توزیع خواهد کرد. UGC مسئولیت توزیع آن در فرانسه و Kinology مسئولیت فروش بین‌المللی‌اش را برعهده خواهند داشت.

این عنوان که همکاری دیگری بین کاراکس و فیلمبردار فرانسوی کرولاین چمپوتیر (Caroline Champetier) است در بلژیک، آلمان و لس‌آنجلس فیلمبرداری خواهد شد. عشاق بخت‌برگشته مضمون فیلم‌های دیگری از این فیلم‌ساز فرانسوی نیز بوده‌اند، فیلم‌هایی مانند Boy Meets Girl محصول ۱۹۸۴ و Lovers On the Bridge محصول ۱۹۹۱.

فابیان گسمیا (Fabian Gasmia)، بنوا رولند (Benoit Roland)، ژنویو لمال (Geneviève Lemal)، کنرو هوریکوشی (Kenzo Horikoshi) و خولیو چاوزمونتس (Julio Chavezmontes) تهیه‌کنندگان Annette هستند. این فیلم که در همکاری میان Amazon Studios ،Arte و Canal + ساخته می‌شود در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.