پیوستن دیوید دیگز به لایو-اکشن The Little Mermaid برای ایفای نقش سباستین

10 October 2019 - 13:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، هنرپیشه Hamilton (هامیلتون) و Blindspotting (نقطه کور): دیوید دیگز (Daveed Diggs) در حال مذاکره است تا برای ایفای نقش سباستین خرچنگ به ریبوت لایو-اکشن The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو)، محصول دیزنی، بپیوندد. کاراکتر سباستین که با حضور در نقش‌های اصلی آهنگ های “Under The Sea” و “Kiss The Girl” شناخته شده است، در فیلم اورجینال سال ۱۹۸۹ توسط ساموئل ای. رایت (Samuel E. Wright) صداگذاری شده بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان به حضور هیل بیلی (Halle Bailey) در نقش آریل، جاویر باردم (Javier Bardem) در نقش پادشاه تریتون، جکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) در نقش فلاندر، آوکوآفینا (Awkwafina) در نقش اسکاتل، و در نهایت ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در نقش ساحره دریایی: اورسلا، اشاره کرد.

کارگردان Mary Poppins Returns (مری پاپینز برمی‌گردد): راب مارشال (Rob Marshall) این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از دیوید مگی (David Magee) می‌سازد. مارشال، که نسبت به کارهای موزیکال و همکاری با دیزنی اصلا بیگانه نیست، به عنوان بهترین کارگردان برای فیلم سینمایی‌اش: Chicago (شیکاگو) نامزد دریافت جایزه اسکار شد. از آن زمان تاکنون، او فیلم‌های مشابه دیگری هم‌چون Memoirs of a Geisha (خاطرات یک گیشا) و Nine (نه) را نیز کارگردانی کرده است. به‌علاوه، او سه فیلم آخرش را نیز برای دیزنی ساخته است که این فیلم‌ها عبارت‌اند از: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته)، Into the Woods (به درون جنگل‌ها)، و دنباله Poppins (پاپینز).

دیزنی برای ورژن جدیدی که می‌خواهد از فیلم The Little Mermaid بسازد، لین-منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) و آلان منکن (Alan Menken) را در کنار هم قرار داده است تا ترکیبی از آهنگ های قدیمی و جدید را در ورژن مورد انتظارشان خلق کنند. میراندا و مارشال در پروژه Mary Poppins Returns نیز با یکدیگر کار کرده بودند.

انیمیشن The Little Mermaid، محصول دیزنی، به درآمدی بیش از ۲۱۱ میلیون دلار در باکس آفیس دست پیدا کرد و به یکی از فیلم‌های پرفروش در میان ویدیوهای خانگی تبدیل شد، و به این ترتیب باعث شهرت آهنگ هایی مثل “Under The Sea” و “Part of Your World” نیز گردید. داستان این فیلم، که برگرفته از یک قصه‌ پریان دانمارکی اثر هانس کریستین آندرسن (Hans Christian Andersen) می‌باشد، در مورد یک پرنسس پری دریایی ۱۶ ساله به نام آریل است که دلش می‌خواهد تبدیل به یک انسان شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.