کرسیتن دانست جایگزین الیزابت ماوس در The Power of Dog می‌شود

10 October 2019 - 14:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، کریستن دانست (Kristen Dunst) جایگزین الیزابت ماوس (Elisabeth Moss) در فیلم اقتباسی The Power of Dog (قدرت سگ)، با هنرمندی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) می‌شود. ماوس به علت اختلال در برنامه‌ریزی‌های کاری، مجبور به ترک پروژه شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم توسط نتفلیکس، که در بازار فیلم کن امتیاز جهانی آن را کسب کرد، خریداری شده است.

جین کامپیون (Jane Campion) فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان این پروژه خواهد بود. داستان این کتاب به قلم توماس سویج (Thomas Savage) که فیلم به اقتباس از آن ساخته می‌شود، درمورد دو برادر ثروتمند به نام‌‌های فیل بربانک (با بازی کامبربچ) و جورج بربانک از اهالی دهکده مونتانا است. فیل زیرک و ستمگر است در حالی که جورج زودرنج و آرام است. آن‌ها با هم مالک بزرگترین مزرعه دهکده شان هستند. وقتی‌که جورج مخفیانه با یک بیوه محلی به نام رز ازدواج می‌کند، فیل که حسابی عصبانی شده است جنگی بی‌پایان را به راه می‌اندازد تا رز را با گرو نگه داشتن پسرش پیتر به نابودی بکشاند.

این پروژه از کمپانی See-Saw Films، و Shell Films/Max Films، و همین‌طور کمپانی Brightstar می‌آید. تانیا سگاتچیان (Tanya Seghatchian) از طرف کمپانی Brightstar تهیه‌کننده این پروژه است، و ایمایل شرمن (Emile Sherman) و ایان کانینگ (Iain Canning) نیز مسئول امور مالی و فیزیکی پروژه می‌باشند.

کمپانی BBC Films نیز به تولید پروژه کمک کرده است؛ و رز گارنت (Rose Garnett) از طرف کمپانی BBC Films، سیمون گیلیس (Simon Gillis) از طرف کمپانی See-Saw، و جان وودوارد (John Woodward) از طرف کمپانی Brightstar از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم می‌باشند. پروژه The Power of the Dog پایان امسال وارد فاز پیش‌تولید می‌شود.

نتفلیکس این فیلم را در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس و در تمام سینماها اکران می‌کند، و انتشار آن در سینماهای استرالیا و نیوزلند نیز بر عهده کمپانی Transmission Films می‌باشد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.