آیا بین فیلم‌ها و سریال‌های مارول کراس‌اوری وجود خواهد داشت؟

20 October 2016 - 22:16

هنگامی که دنیای سینماتیک مارول کار خود را با فیلم Iron Man «مرد آهنین» شروع کرد، استودیوی مارول هنوز برنامه‌ای مبنی بر به نمایش درآوردن قهرمانان خود در جعبه جادویی و به دست آوردن طرفداران ثابت نداشت. این موضوع زمانی اتفاق افتاد که فیلم بزرگ The Avengers «انتقام جویان» به موفقیتی بی سابقه دست پیدا کرد و در پی آن سریال Agents of S.H.I.E.L.D کار خود را در شبکه ABC آغاز کرد و هم اکنون نیز پس از چهار فصل کماکان شاهد حضور این سریال در تلویزیون هستیم. از آنجایی که وجود یک سریال تلویزیونی در دنیای گسترده مارول کافی نبود، بخش تلویزیونی مارول، پروژه Agent Carter را نیز در همین شبکه کلید زد، دنباله‌ای بر زندگی پگی کارتر بعد از اتفاقات فیلم Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: انتقام جوی اول». پروژه‌های دیگری نیز مانند اسپین‌آف سریال شیلد، Marvel’s Most Wanted و همچنین کمدی نیم ساعته Damage Control در دستور کار قرار داشتند که پس از مدتی به نتیجه نرسیدند. با سینماگیمفا همراه باشید.

همچنین اخیرا صحبت‌هایی در مورد احتمال ساخت سریال تلویزیونی با عنوان New Warriors با حضور شخصیت Squirrel Girl نیز شده‌است و همچنین سریال Runaways نیز به طور رسمی قرار است توسط شبکه هولو ساخته‌شود. در عین حال، مارول رابطه بسیار خوبی را با شبکه نتفلیکس به وجود آورده‌است و در این مدت سه سریال خوش ساخت را راهی تلویزیون کرده‌است و سه پروژه دیگر نیز در مرحله ساخت قرار دارد. هر دو فصل سریال Daredevil و فصل‌های اول Jessica Jones و Luke Cage با واکنش بسیار خوبی مواجه شده‌اند و در نتیجه آن، قرار است اسپین‌آفی با عنوان The Punisher نیز توسط جان برنثال (Jon Bernthal) ساخته‌شود. این موفقیت سوال بسیار مهمی را به وجود آورده است که پس از معرفی Iron Fist و پخش The Defenders در سال آینده، آیا قهرمانان تلویزیون خواهند توانست در پرده سینما نیز حضور داشته باشند؟ ظاهراً کوین فیج (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول، از وجود این احتمال لذت می‌برد.

در قسمتی از مصاحبه طولانی او با IGN، فیج در مورد حضور تمام قهرمانان دنیای سینماتیک مارول برای مبارزه با تانوس در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدی» یا فیلم بدون عنوان Avengers صحبت کرد و این احتمال را رد نکرد. قصد هیچگونه نتیجه گیری در این مورد را نداریم ولی وقتی از او پرسیده شد که آیا تمام قهرمانان مارول، شامل قهرمانان تلویزیونی این کمپانی نیز می‌شوند، او پاسخ داد: «اسپویلر!»

clark-gregg-as-phil-coulson-and-mike-colter-as-luke-cage-for-netflix-mcu

دقیقا نمی‌دانیم که فیج با چه لحنی این حرف را زد و غیرممکن است بتوان نتیجه گیری خاصی از آن بدست آورد، اما به نظر می‌رسد او نهایت لذت را از امیدها و آرزوهای طرفدران می‌برد. حتی اگر این موضوع صحت داشته‌باشد، هنوز فاصله بسیاری با این همکاری ماورای تصور وجود دارد. به جای دادن پاسخی ساده یا تکذیبی ساده یا حتی لیست کردن مشکلاتی که مانع به وقوع پیوستن چنین اتفاقی می‌شوند، او تصمیم می‌گیرد با ذهن طرفداران بازی کند.

بهانه‌های بسیاری برای عدم به وقوع پیوستن چنین اتفاقی وجود دارد، از مشکلات زمان‌بندی گرفته تا قرارداد بازیگران یا حتی عدم علاقه به جهت دادن به دنیای سریال‌های نتفلیکس، ولی جواب فیج هیچکدام از موارد بالا را شامل نمی‌شود. شایعات پیرامون این کراس‌اور احتمالی مدت زیادی است که در جریان است و تمام سریال‌های مارول، هم نتفلیکس و هم ABC، هر دو اشاره‌هایی به اتفاقات دنیای فیلم‌ها دارند. انتهای فاز سوم، بهترین زمان برای عملی شدن این گردهمایی بزرگ است، حتی اگر بسیار کوتاه باشد، انجام این کار بهترین قدردانی ممکن از طرفداران سرسخت دنیای مارول و همچنین بازیگران، سازندگان و نویسندگان سریال‌هایی است که توانسته‌اند علی‌رغم مشکلات بسیار، خود را در دنیای فیلم‌ها قرار دهند. امیداریم این اتفاق به وقوع بپیوندد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    قبل از اینکه اونجرز ٢ بیاد یه جدول بسیار بزرگ و پر از دیاگرام توى امپایر استرالیا منتشر شد که سعى مى کنم پیداش کنم. تو اون شماره دیردویل (که هنوز فصل یکش نیومده بود) از تلویزسون به فیلم جدید اونجرز (قسمت آخر) وصل شده یود. اگر پیداش کنم براتون ایمیل مى کنم.

  • Matt Murdock says:

    من مطمئنم که وارد سینما هم میشم
    میکس دنیای سینمایی و تلویزیونی واقعا عالیه

  • Khaled.Salehi says:

    در نگاه اول این ایده و ترکیب ها خیلی جالبه اما به نظرم باید یه حد و مرزی هم براش وجود داشته باشه.
    مارول اصلا به این قضیه توجه نداره که داره با ردیف کردن این همه ابرقهرمان در یکی دو فیلم به صورت مشترک مهم ترین خصیصه و صفت ابرقهرمانی رو محو و کمرنگ می کنه.
    فردیت ابرقهرمان.
    یه بار دیگه به این فکر کنید که ما چرا ابرقهرمان ها رو دوست داریم؟ به ایده یک نفر در برابر سیستم فکر کنین.بعد این رو ضربدر صد کنین.صد نفر در برابر سیستم که تازه نه در یک سرسال که حداکثر در یکی دو فیلم دو ساعته جمع می شن و اصلا فرصتی برای پرداخت و لذت بردن از ماجراهاشون نیست.