فلیسیتی جونز و شیلین وودلی ستارگان و تهیه‌کنندگان اجرایی آخرین نامه‌ی معشوقت خواهند بود

11 October 2019 - 00:00

فلیسیتی جونز (Felicity Jones)، شیلین وودلی (Shailene Woodley)، کالوم ترنر (Callum Turner)، نابهان رضوان (Nabhaan Rizwan)، جو آلوین (Joe Alwyn) و نکوتی گاتوا (Ncuti Gatwa) برای ایفای نقش به فیلم The Last Letter From Your Lover پیوستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Blueprint Pictures ،The Film Farm و Studiocanal این فیلم را که فیلم‌برداری آن دوشنبه‌ی هفته‌ی بعد در مایورکا و قبل از رفتن به بریتانیا آغاز خواهد شد را تولید می‌کنند.

آگوستین فریزل (Augustine Frizzell) که سابقه‌ی کار بر روی سریال Euphoria را نیز دارد، این اثر را کارگردانی می‌کند.

این فیلم بر اساس رمانی عاشقانه و پرفروش نوشته‌ی جوجو مویز (JoJo Moyes) است. رمان مویز بیش از سه میلیون نسخه را در جهان فروخته و به بیش از ۳۳ زبان ترجمه شده است.

پیت چرنین (Pete Czernin) و گراهام برادبنت (Graham Broadbent) از Blueprint Pictures در کنار سایمون یوردل (Simone Urdl) و جنیفر وایس (Jennifer Weiss) از The Film Farm تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. فلیسیتی جونز و شیلین وودلی هردو تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. Studiocanal که مسئولیت فروش بین‌المللی و توزیع فیلم در بریتانیا، فرانسه، آلمان، استرالیا و نیوزیلند را برعهده دارد، به طور کامل آن را سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.