کمپانی برادران وارنر درحال کار بر روی مقدمه‌ی فیلم روز تعلیم است

12 October 2019 - 09:00

به نقل از Collider، کمپانی Warner Bros در حال توسعه‌ی مقدمه‌ای بر فیلم Training Day با نویسندگی نیک یاربرو (Nick Yarborough) است. این فیلم در دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

توسعه‌ی فیلم همچنان در مراحل ابتدایی است اما سایت مذکور گزارش داده است که داستان این اثر، شخصیت آلونزو هریس با بازی دنزل واشینگتن (Denzel Washington) را ۱۰ سال قبل از وقایع فیلم نخست در سال ۲۰۰۱ دنبال می‌کند.

فیلم Training Day به کارگردانی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته شده توسط دیوید آیر (David Ayer) و با بازی واشینگتن، ایثن هاک (Ethan Hawke)، اوا مندز (Eva Mendes) و اسکات گلن (Scott Glenn) به همراه حضورهای افتخاری دکتر دره (Dr. Dre) و اسنوپ داگ (Snoop Dogg) بود. واشینگتن برای نقش‌آفرینی در این فیلم جایزه‌ی اسکار را برد و هاک نیز برای بخش بهترین بازیگر مکمل، نامزد این جایزه شد. داستان فیلم شامل پلیس تازه‌کاری (با بازی هاک) در روز اولش می‌شود که با همکارش (با بازی واشینگتن) که دستی در جرم و جنایات لس‌آنجلس دارد، کار می‌کند.

سریالی تلویزیونی بر اساس این فیلم توسط CBS و با بازی بیل پکستون (Bill Paxton) در یکی از آخرین نقش‌آفرینی‌هایش ساخته شد. پکستون نقش پلیس فاسدی را مشابه نقش هریس از واشنگتن در فیلم اصلی ایفا می‌کرد. دیگر بازیگران این سریال شامل جاستین کورنول (Justin Cornwell)، جولی بنز (Julie Benz) و کاترینا لا (Katrina Law) بودند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.