پیوستن کلایو اوون به سریال Lisey’s Story براساس رمانی از استفن کینگ

11 October 2019 - 23:00

کلایو اوون (Clive Owen) بازیگر نامزد جایزه اسکار در سریال Lisey’s Story «داستان لیزی» محصول اپی تی‌وی پلاس همبازی جولیان مور (Julianne Moore) بازیگر برنده اسکار خواهد شد. این سریال براساس رمانی عاشقانه و ترسناک از استفن کینگ (Stephen King) ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اوون در این سریال نقش اسکات لاندن همسر لیزی را بازی خواهد کرد. این اولین کار تلویزیونی این بازیگر انگلیسی پس از حضور در نقش اصلی سریال The Knick «نیک» است. این مینی‌سریال ۸ اپیزودی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی کینگ، داستان لیزی را ۲ سال پس از مرگ همسرش دنبال می‌کند. او در این زمان از حقایق جالبی درباره همسرش باخبر می‌شود که آن‌ها را فراموش کرده بود.

Lisey’s Story براساس تجربه شخصی کینگ در زمانی است که درگیر تصادفی جدی در سال ۱۹۹۹ شد. ایده این رمان از جایی نشات گرفت که او پس از برگشتن به خانه متوجه شد تمام وسایلش در جعبه‌هایی قرار داده شده‌اند. به همین دلیل او چشم‌اندازی از اتفاقاتی که پس از مرگش خواهند افتاد را مشاهده کرد.

جی جی آبرامز (J.J. Abrams) کارگردان Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» با تهیه‌کنندگی این سریال سومین همکاری خودش را با اپل تجربه خواهد کرد. دو اثر دیگر او با همکاری اپل Little Voice و My Glory Was I Had Such Friends هستند.

Lisey’s Story همچنین سومین همکاری کینگ و آبرامز است که قبلا در ساخت سریال‌های ۱۱٫۲۲٫۶۳ و Castle Rock «کسل راک» با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.