فیلم ابرقهرمانی Eternals: تصاویر پشت صحنه با حضور ریچارد مدن منتشر شدند

12 October 2019 - 15:30

تصاویر پشت صحنه جدیدی از فیلم ابرقهرمانی Eternals «جاودان‌ها» منتشر شدند که شخصیت ایکاریس با بازی ریچارد مدن (Richard Madden) را به تصویر می‌کشند. طرفداران به دلیل حضور بازیگران بزرگی مثل آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و سلما هایک (Salma Hayek) به شدت منتظر این فیلم محصول مارول هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مدن یکی از بازیگرانی بود که حضورش در این فیلم در مراسم کامیک‌کان سن‌دیگو امسال تایید شد. نام این بازیگر سابق سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» قبلا به عنوان نقش اصلی این پروژه ذکر شده بود. مدن هم مثل دیگر بازیگران Eternals طی چند هفته گذشته مشغول فیلمبرداری بوده، اما در تصاویر پشت صحنه قبلی فقط شاهد حضور آنجلینا جولی و جما چان (Gemma Chan) بودیم.

بالاخره اولین تصاویر از مدن در پشت صحنه فیلم منتشر شده است. دقیقا مثل دیگر تصاویر پشت صحنه این فیلم، ایکاریس هم لباس‌های عادی به تن دارد. اینکه در این صحنه چه اتفاقی می‌افتد مشخص نیست، اما با توجه به سیم‌های قابل مشاهده می‌توان حدس زد در آن شاهد بدلکاری‌هایی خواهیم بود.

اگرچه مدن لباس ابرقهرمانی خودش را به تن ندارد، اما شاید در این صحنه شاهد قدرت‌نمایی شخصیت ایکاریس باشیم. یکی از قابلیت‌های او پرواز کردن است، پس با توجه به سیم‌ها او ممکن است در حال بلند شدن از زمین یا فرود آمدن به زمین باشد.

نکته قابل توجه درباره تصاویر پشت صحنه فیلم این است که تمامی شخصیت‌ها تاکنون به صورت تنها مشاهده شده‌اند. ما تینا، سرسی و ایکاریس را تنهایی روی زمین دیده‌ایم. شاید کلوئی ژائو (Chloé Zhao) در حال فیلمبرداری صحنه‌های تکی بازیگران است تا وقتی که تقویم کاری آن‌ها با یکدیگر هماهنگ شود. مثلا جولی در این مدت مشغول تبلیغ فیلم Maleficent: Mistress of Evil «مالیفیسنت: معشوقه شیطان» بوده، پس شاید هنوز بازیگران برای فیلمبرداری صحنه‌های گروهی دور هم جمع نشده‌اند.

شاید هم این تصاویر اشاره‌ای به خط داستانی Eternals داشته باشند. در سری نوشته شده توسط نیل گیمن (Neil Gaiman)، حافظه شخصیت‌های داستان پاک شده بود و آن‌ها باید برای نجات دنیا ابتدا یکدیگر را پیدا می‌کردند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.