دنباله‌ی فیلم معمای قتل توسط Netflix ساخته خواهد شد

13 October 2019 - 09:00

Netflix در حال کار بر روی دنباله‌ی فیلم Murder Mystery، کمدی با بازی آدام سندلر (Adam Sandler) و جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) است. جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) درحال انجام مذاکره برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم مانند قسمت اول است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Murder Mystery همکاری مجددی میان سندلر و انیستون بود که پیشتر در فیلم Just Go With It با یکدیگر همبازی شده بودند. این دو نقش زوجی را ایفا کردند که به هنگام تعطیلات اروپایشان درگیر یک پرونده‌ی قتل می‌شوند؛ بحث و درگیری آن‌ها بر سر موضوعات کوچک و بی‌اهمیت به تلاش برای حل کردن معمای قتل تبدیل می‌شود. لوک ایوانز (Luke Evans) و ترنس استامپ (Terence Stamp) دیگر ستارگان این فیلم بودند.

وندربیلت فیلم‌نامه‌ی این فیلم به کارگردانی کایل نیواچک (Kyle Newacheck) که در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد) بر روی سرویس استریم Netflix منتشر شد را نوشت. سندلر به همراه تریپ وینسون (Tripp Vinson)، جیمز استرن (James D. Stern)، ای. جی. دیکس (A.J. Dix)، آلن کاورت (Alan Covert) و وندربیلت تهیه‌کنندگان این اثر بودند.

با اینکه Netflix معمولاً تعداد بازدید از فیلم‌هایش را منتشر نمی‌کند، همچنین سازوکار مستقل دیگری برای محاسبه‌ی این بازدیدها وجود ندارد؛ این کمپانی اعلام کرد که در عرض ۷۲ ساعت اولیه‌ی انتشار، نزدیک به ۳۱ میلیون خانوار این فیلم را تماشا کرده‌اند که آن را تبدیل به پرفروش‌ترین افتتاحیه آخر هفته در تاریخ Netflix می‌کند. این اثر همچنین موفق‌ترین فیلم ساخته شده توسط Netflix برای سندلر طی قراردادش با این سرویس است.

هدف این است که سندلر و انیستون برای ایفای مجدد نقش‌هایشان بازگردند، هرچند هنوز قراردادی منعقد نشده و این پروژه در مراحل ابتدایی توسعه‌ی خود قرار دارد. سندلر با Netflix دارای قراردادی است که باعث می‌شود این سرویس مالکیت اکثر فیلم‌های این بازیگر را دارا باشد.

وندربیلت یکی از گران‌قیمت‌ترین فیلم‌نامه‌نویسان حال حاضر است که از کارهای او می‌توان به White House Down از رولند امریش (Roland Emmerich) و Zodiac از دیوید فینچر (David Fincher) اشاره کرد.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.