فیلم Suicide Squad 2: تصاویر پشت صحنه با حضور شخصیت‌های جدید منتشر شدند

13 October 2019 - 12:30

تصاویر پشت صحنه جدید فیلم ابرقهرمانی The Suicide Squad «جوخه خودکشی» بیشتر شخصیت‌های جدید را در لباس‌های خودشان نشان می‌دهد. پس از سال‌ها انتظار، دنباله فیلم Suicide Squad محصول ۲۰۱۶ با اضافه کردن جیمز گان (James Gunn) به عنوان نویسنده و کارگردان توجهات زیادی را به خودش جلب کرد. با اینکه فیلم او نه دنباله است و نه ریبوت، اما در آن شاهد برخی از شخصیت‌های فیلم قبلی در کنار شخصیت‌های جدید هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ضدقهرمان محبوب هارلی کوئین (با بازی مارگو رابی (Margot Robbie)) همراه با کاپیتان بومرنگ (با بازی جی کورتنی (Jai Courtney))، ریک فلگ (با بازی جوئل کینامن (Joel Kinnaman)) و آماندا والر (با بازی وایولا دیویس (Viola Davis)) دوباره در این فیلم حضور دارند. به جز آن‌ها، گان از نام‌های بزرگی در نقش‌های جدید فیلم استفاده خواهد کرد. جان سینا (John Cena) و ادریس البا (Idris Elba) دوتا از مشهوترین آن‌ها هستند، البته گروه بازیگران این فیلم شامل بازیگران بزرگ دیگری هم می‌شود. حالا اولین تصاویر از برخی از این شخصیت‌ها با لباس‌های خودشان منتشر شده است.

تمرکز این تصاویر پشت صحنه بیشتر روی شخصیت‌هایی است که احتمالا در طول فیلم کشته خواهند شد. کاپیتان بومرنگ تنها عضو فیلم قبلی است که در این تصاویر حضور دارد و لباس جدیدی بر تن دارد. در این تصاویر همچنین شاهد اولین نگاه به نیتن فیلیون (Nathan Fillion)، پیت دیویدسون (Pete Davidson)، فلولا بورگ (Flula Borg) و میلین نا (Mayling Ng) هستیم. شان گان (Sean Gunn) هم در این تصاویر با لباس موشن کپچر حضور دارد که نشان می‌دهد قرار است نقش یک شخصیت با جلوه‌های ویژه کامپیوتری را بازی کند.

فیلیون احتمالا نقش شخصیت پسر بازو جدا شونده (با قابلیت جدا کردن اعضای بدنش) یا بلک گارد (که می‌تواند از انرژی خالص سلاح بسازد) را بازی خواهد کرد. دیویدسون شاید ساوانت (ماهر در مبارزه تن به تن)، بورگ احتمالا جاولین (ماهر در استفاده از نیزه) و میلینگ احتمالا مونگال (یک بیگانه ابرقدرت) باشد. هنوز نقش شان گان در فیلم مشخص نیست، اما ممکن است نقش ویسل را بازی کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.