فیلم Black Widow: تصاویر جدید نگاه بهتری به شخصیت تسک‌مستر ارائه می‌کنند

13 October 2019 - 13:30

تصاویر پروموی جدیدی از فیلم ابرقهرمانی Black Widow «بلک ویدو» منتشر شده که نگاه بهتری به شخصیت تسک‌مستر ارائه می‌کنند. شخصیت ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) بالاخره در فیلم مستقل خودش حضور خواهد داشت که آغازگر فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

وقایع Black Widow در سال‌های بین Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» روایت می‌شوند. بنابراین در این فیلم شاهد داستان گذشته ناتاشا و تعاملاتش با الکسی ملقب به محافظ سرخ (با بازی دیوید هاربر (David Harbour))، یلنا بلووا (با بازی فلورنس پیو (Florence Pugh))، ملینا (با بازی ریچل وایس (Rachel Weisz)) و میسون (با بازی او تی فاگبنلی (O-T Fagbenle)) خواهیم بود. اگرچه این یک فیلم اریجین نیست، اما طرفداران بالاخره می‌توانند در آن متوجه شوند ناتاشا خارج از نقشش در گروه اونجرز چه سرگذشتی داشته است. شخصیت منفی اصلی این فیلم تسک‌مستر است.

در تصاویر جدیدی که از فیلم منتشر شده شخصیت ناتاشا را از زوایای مختلف مشاهده می‌کنیم، اما نکته مهم حضور تسک‌مستر در این تصاویر است. به نظر می‌آید طرفداران از طراحی این شخصیت راضی هستند، اما هنوز هم برخی از آن ایراد می‌گیرند.

در کامیک‌ها، تسک‌مستر قابلیت تقلید مهارت‌های رقیب خودش را دارد. این باعث می‌شود رقیب ایده‌آلی برای بلک ویدو باشد، چون او در مبارزه تن به تن مهارت زیادی دارد. در این فیلم شاهد مبارزات زیادی خواهیم بود که احتمالا یادآور فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» باشند.

هنوز مشخص نیست چه کسی نقش تسک‌مستر را در این فیلم بازی خواهد کرد، که با توجه به نقش مهم او در فیلم کمی عجیب است. مگر اینکه مارول قصد داشته باشد پیچشی داستانی وارد فیلم کند و از شخصیتی که قبلا در MCU حضور داشته در این نقش استفاده کند. با توجه به طراحی شخصیت و لباس تسک‌مستر، خیلی راحت می‌توان هر کسی را زیر آن لباس و ماسک پنهان کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.