کراس‌اور Crisis On Infinite Earths: انتشار اولین تصویر از شخصیت‌ها؛ احتمال حضور لوسیفر

13 October 2019 - 13:00

در تصویر جدیدی که از پشت صحنه رویداد بزرگ Crisis on Infinite Earths «بحران در زمین‌های نامحدود» محصول شبکه CW منتشر شده، شاهد اولین نگاه به شخصیت پرایا با بازی تام کاوانا (Tom Cavanagh) هستیم. همچنین شایعه شده قرار است تام الیس (Tom Ellis) بازیگر سریال Lucifer «لوسیفر» نیز در این رویداد حضور داشته باشد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پرایا یکی از شخصیت‌هایی است که در کراس‌اور دنیای Arrowverse معرفی خواهد شد. کاوانا برای بازی در نقش نسخه‌های مختلف از هریسون ولز در سریال The Flash «فلش» شناخته می‌شود. پرایا نسخه جدیدی از هریسون ولز اما از دنیای جدیدی است. در کامیک‌ها نام اصلی پرایا کل موسا یک دانشمند نابغه است و قابلیت پرواز و تلپورت دارد و نسبت به ضربات آسیب‌پذیر است. پرایا با تماشای نابود شدن چندین دنیای موازی خودش را مسئول این اتفاقات می‌داند.

الیس از سال ۲۰۱۶ در حال بازی در نقش فرشته سقوط کرده بوده است. با وجود محبوبیت سریال بین طرفداران، فاکس آن را پس از ۳ فصل کنسل کرد، اما نتفلیکس سریال را برای ۲ فصل دیگر نجات داد.

طبق گفته یک کاربر توئیتر، شاید لازم نباشد طرفداران برای ملاقات مجدد لوسیفر زمان زیادی صبر کنند. این شخص ادعا کرده صحنه‌ای از این رویداد با حضور دیوید رمزی (David Ramsay) در نقش جان دیگل، کاترین مک‌نامارا (Katherine McNamara) در نقش میا اسموک و مت رایان (Matt Ryan) در نقش جان کنستانتین فیلمبرداری شده است. اما نکته مهم اینجاست که تام الیس هم با لباس کامل لوسیفر در محل فیلمبرداری حضور داشته است.

اگرچه معرفی لوسیفر در دنیای Arrowverse با توجه به حضور کنستانتین در این رویداد کار سختی نیست، اما ممکن است این فقط یک پیشامد تصادفی باشد. فیلمبرداری فصل پنجم Lucifer هم‌اکنون در ونکوور محل فیلمبرداری Arrowverse در حال انجام است. شاید الیس در زمان استراحت خودش سری به لوکیشن این رویداد زده باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.