انتشار پوستر و تغییر نام فیلم Doctor Dolittle با بازی رابرت داونی جونیور

13 October 2019 - 14:00

اولین پوستر فیلم Doctor Dolittle «دکتر دولیتل» با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) منتشر و نام آن از The Voyage of Doctor Dolittle «سفر دکتر دولیتل» به Dolittle «دولیتل» تغییر کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این پزشک اولین بار در رمان The Story of Doctor Dolittle حضور داشت و سپس در ۱۴ اثر دیگر حضور پیدا کرد. چیزی که دکتر جان دولیتل را از دیگر پزشکان متمایز می‌کند قابلیت گفتگوی او با حیوانات است، قابلیتی که باعث می‌شود او بتواند حیوانات را درک کند و آن‌ها نیز او را درک کنند.

ماجراهای دکتر دولیتل در آثار مختلفی مورد اقتباس قرار گرفته‌اند، اما مهم‌ترین آن‌ها حضور او در فیلم‌های لایو اکشن بوده است. رکس هریسون (Rex Harrison) این نقش را در فیلم موزیکال Doctor Dolittle محصول ۱۹۶۷ بازی کرد. در اواخر دهه ۹۰ میلادی کمدی‌ Dr. Dolittle با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy) ساخته شد که با وجود ریت PG-13، گاهی اوقات محدودیت‌های شوخی‌ خانوادگی را کنار می‌زد.

نکته مشترک این دو فیلم این بود که هردو توسط کمپانی فاکس قرن بیستم اکران شدند. فیلم Dolittle داونی جونیور توسط استودیوی یونیورسال اکران خواهد شد. علاوه بر تغییر نام این فیلم، اولین پوستر آن هم با حضور شخصیت اصلی در کنار حیوانات جذابش منتشر شده است.

فیلم Dolittle در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.