گل گدوت در فیلم هولوکاستی Irena Sendler نقش‌آفرینی خواهد کرد

13 October 2019 - 14:30

گل گدوت (Gal Gadot) بازیگر فیلم Wonder Woman «واندر وومن» همراه همسرش یارون وارسانو (Jaron Varsano) یک شرکت تولید فیلم به نام پایلوت ویو تاسیس کرده است. اولین پروژه این شرکت درام هولوکاستی Irena Sendler «آیرینا سندلر» است که گدوت بازی در نقش اصلی آن را هم برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم به نویسندگی جاستین جوئل گیلمر (Justine Juel Gillmer) داستان واقعی آیرینا سندلر یک مددکار اجتماعی، بشردوست و پرستار لهستانی را در ورشوی اشغال شده توسط آلمان در جنگ جهانی دوم دنبال می‌کند که نقش مهمی در جنبش زیرزمینی لهستان داشت و جان بیش از ۲۵۰۰ بچه یهودی را نجات داد. پس از اینکه نیروی مخفی پلیس نازی گشتاپو به او مظنون می‌شود که در حال کمک به بچه‌ها است، او را دستگیر کرده و در کمپ اسیر می‌کند، جایی که برای به دست آوردن اطلاعات درباره این جنبش شدیدا شکنجه می‌شود.

گدوت و همسرش در بیانیه‌ای مشترک درباره شرکت جدیدشان گفتند:

ما به عنوان تهیه‌کننده قصد داریم داستان‌هایی را بسازیم که برای ما الهام‌بخش بوده‌اند. پایلوت ویو محتواهایی خواهد ساخت که دیدگاه و تجربیات مردم منحصر به فرد را ترویج کرده و داستان‌های تاثیرگذاری می‌سازد که هدف آن‌ها آگاهی‌بخشی به مخاطبان است.

گدوت پس از به شهرت رسیدن برای حضور در فرنچایز Fast & Furious «سریع و خشمگین»، با بازی در نقش شاهدخت دایانا ملقب به واندر وومن در فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» و Wonder Woman «واندر وومن» و Justice League «لیگ عدالت» به موفقیت زیادی رسید. او در حال بازی در فیلم Wonder Woman 1984 «واندر وومن ۱۹۸۴» است که سال آینده اکران خواهد شد. او همچنین سال آینده در فیلم معمایی Death on the Nile «قتل روی نیل» دنباله Murder on the Orient Express «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» دیده خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.