فیلم Cinderella: مذاکره سونی با ایدینا منزل برای بازی در نقش مادر ناتنی سیندرلا

13 October 2019 - 15:00

ایدینا منزل (Idina Menzel) بازیگر برنده جایزه تونی و گرمی در حال مذاکره با سونی برای بازی در فیلم موزیکال Cinderella «سیندرلا» به کارگردانی کی کانون (Kay Cannon) است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

منزل قرار است نقش مادر ناتنی و شرور سیندرلا (با بازی کامیلا کابیو (Camila Cabello)) را در این فیلم بازی کند. دیروز هم اعلام شد بیلی پورتر (Billy Porter) بازیگر سریال Pose برای بازی در نقش مادرخوانده پریان به این فیلم پیوسته است.

منزل برای بازی در نقش مارین جانسون در نمایش Rent نامزد جایزه تونی سال ۱۹۹۶ شد. او با بازی در نقش الفابا در نمایش Wicked بالاخره موفق شد جایزه تونی سال ۲۰۰۴ را به خانه ببرد. بازی او در نقش الیزابت وان در نمایش موزیکال If/Then برای او سومین نامزدی تونی را به ارمغان آورد. منزل همچنین صداپیشگی شخصیت السا را در فرنچایز Frozen «فروزن» برعهده دارد، که فیلم اول آن فروش ۱.۲ میلیارد دلاری را تجربه کرد. او خواننده ترانه برنده اسکار و گرمی Let It Go هم بوده است. از دیگر آثار او می‌توان به Enchanted «افسون‌زده» محصول دیزنی، Uncut Gems «الماس‌های تراش نخورده» محصول A24 و نسخه سینمایی نمایش Rent اشاره کرد.

فیلمبرداری فیلم Cinderella از فوریه آینده در لندن آغاز خواهد شد. جیمز کوردن (James Corden) که ایده ساخت فیلم را داده، تهیه‌کنندگی آن را همراه با لئو پرلمن و جاناتان کادین برعهده دارد.

فیلم Cinderella در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۱ (۱۷ بهمن ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.