سه بازیگر جدید به سریال The Stand براساس آثار استفن کینگ پیوستند

13 October 2019 - 15:30

کاترین مک‌نامارا (Katherin McNamara) بازیگر سریال Arrow «ارو»، ایون بیلی (Eion Bailey) بازیگر سریال Band of Brothers «جوخه برادران» و همیش لینکلیتر (Hamish Linklater) بازیگر سریال Legion «لژیون» به گروه بازیگران سریال The Stand براساس آثار استفن کینگ (Stephen King) پیوستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مک‌نامارا نقش جولی لاوری، دختری از یک شهر کوچک با سبک زندگی غرب وحشی را بازی خواهد کرد. بیلی نقش تدی ویزاک یک بازمانده ویروس سوپرفلو و عضو یک گروه خاص را بازی می‌کند. لینکلیتر نقش دکتر الیس، یک کلنل ارتشی و متخصص بیماری‌های واگیردار را بازی می‌کند که قصد دارد به قهرمانی تبدیل شود که ویروس سوپرفلو را متوقف می‌کند.

دیگر بازیگران این سریال پرستاره جیمز مارسدن (James Marsden) در نقش استو ردمن، امبر هرد (Amber Heard) در نقش نیدین کراس، الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgård) در نقش رندال فلگ، گرگ کینیر (Greg Kinnear) در نقش گلن بیتمن، ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) در نقش مادر ابیگیل، اوسا یانگ (Odessa Young) در نقش فرنی گلداسمیت، نت وولف (Nat Wolff) در نقش لوید هنراید، هنری زاگا (Henry Zaga) در نقش نیک اندروس، یوان آدپو (Jovan Adepo) در نقش لری آندروود، اوون تیگ (Owen Teague) در نقش هارولد لاودر، برد ویلیام هنکه (Brad William Henke) در نقش تام کالن و دنیل سونجاتا (Daniel Sunjata) در نقش کاب هستند.

این سریال به نویسندگی جاش بون (Josh Boone) کارگردان فیلم The New Mutants «جهش یافته‌های جدید» داستان پایان دنیا را روایت می‌کند، جایی که یک خطای کامپیوتری در آزمایشگاه وزارت دفاع آمریکا باعث شده میلیاردها نفر کشته شوند. حالا یک روز پس از آن اتفاق، با دنیایی تاریک روبرو هستیم که ۹۹٪ مردم آن از بین رفته و مردم باید برای زنده ماندن با یکدیگر بجنگند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.