تریلر فیلم Dolittle: رابرت داونی جونیور با حیوانات حرف می‌زند!

13 October 2019 - 22:00

یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم Dolittle «دولیتل» با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) را منتشر کرد. بازیگر دنیای سینمایی مارول حالا فرصت بیشتری دارد تا حضور در آثار جدیدی را تجربه کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دکتر و دامپزشک مشهور جان دولیتل (با بازی داونی جونیور) هفت سال پس از اینکه همسرش را از دست داده، خودش را در عمارت بزرگ دولیتل محبوس می‌کند، البته حیواناتش آن‌جا هستند تا او را از تنهایی دربیاورند. اما پس از بیماری ملکه جوان (با بازی جسی باکلی (Jessie Buckley))، دولیتل مجبور می‌شود برای پیدا کردن یک داروی کمیاب به جزیره‌ای اسرارآمیز برود و طی این مسیر با رقبای قدیمی خودش روبرو شده و موجودات شگفت‌انگیزی را کشف کند.

در این فیلم علاوه بر داونی جونیور شاهد حضور هری کولت (Harry Collett) در نقش شاگردش و تعدادی از حیوانات جذاب مثل گوریل (با صدای رامی مالک (Rami Malek))، اردک (با صدای اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer))، شترمرغ (با صدای کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani))، خرس قطبی (با صدای جان سینا (John Cena)) و طوطی (با صدای اما تامپسون (Emma Thompson)) خواهیم بود.

استیون گیگان (Stephen Gaghan) کارگردانی فیلم Dolittle را برعهده دارد. جیم راث (Joe Roth) و جف کرشنباوم (Jeff Kirschenbaum) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

فیلم Dolittle در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.