وین بریدی برای ایفای نقش قبرکن به فصل سوم سریال صاعقه‌ی سیاه پیوست

14 October 2019 - 11:30

وین بریدی (Wayne Brady) برای ایفای نقش تایسون اسپایکس/گرِیودیگر (قبرکن) به جمع ستارگان فصل سوم سریال Black Lightning که توسط شبکه‌ی CW تولید می‌شود، پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اسپایکس سربازی آمریکایی از دوران جنگ جهانی دوم را به تصویر خواهد کشید که پس از صورت گرفتن آزمایش‌هایی سری بر رویش، تبدیل به یک ابرسرباز می‌شود. از قابلیت‌های او می‌توان به استقامت بدنی بالا، چابکی و مهارت‌های تخصصی در نبردهای تن‌به‌تن اشاره کرد. او پس از جنگ کشور خود را ترد کرد و به کشور مارکوویا (کشوری خیالی در کامیک‌های دی سی) رفت. هدف او ساخت کشوری مقتدر از ابرانسان‌های مارکوویا است که او را مستقیماً مقابل صاعقه‌ی سیاه و سازمان ASA قرار می‌دهد.

مدیر دبیرستان جفرسون پیرس که از حرفه‌ی ابرقهرمانی و شخصیتش با عنوان Black Lightning برای بیش از نه سال بازنشسته شده است، پس از دیدن تاثیراتی که این مسئله بر روی خانواده‌اش گذاشته و همچنین تشکیل گروهی خیابانی بانام ۱۰۰ به رهبری توبایاس ویل که موجب افزایش جرم و جنایت و فساد در جامعه‌ی محل زندگی‌اش در شهر فریلند شده است، مجاب به بازگشتن به‌عنوان یک پارتیزان می‌شود.

در این سریال کرس ویلیامز (Cress Williams) نقش جفرسون پیرس/ صاعقه‌ی سیاه، نفیسا ویلیامز (Nafessa Williams) نقش آنیسا پیرس، چاینا ان مک‌کلین (China Anne McClain) نقش جنیفر پیرس، جیمز رمار (James Remar) نقش پیتر گمبی، دیمون گاپتون (Damon Gupton) نقش کارآگاه هندرسون، کریستین آدامز (Christine Adams) نقش لین پیرس، ماروین جونز (Marvin Jones III) نقش توبایاس ویل و جوردن کالووی (Jordan Calloway) نقش خلیل پین را ایفا می‌کنند.

سریال Black Lightning بر اساس شخصیتی از کامیک‌های دی‌سی (DC) توسط Berlanti Productions و Akil Productions با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تولید می‌شود. گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سلیم اکیل (Salim Akil) و مارا براک اکیل (Mara Brock Akil)، چارلز دی هالند (Charles D. Holland) و سارا شکتر (Sarah Schechter) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارند. شخصیت صاعقه سیاه توسط تونی ایزابلا (Tony Isabella) و ترور وون ایدن (Trevor Von Eeden) خلق‌شده است.

پخش فصل سوم این سریال از روز دوشنبه ۷ اکتبر (۱۵ مهر) بر روی شبکه‌ی CW آغازشده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.