کولم مک‌کارتی کارگردان سریال کریپتون افسار ترسناک دلهره‌آور Bagman را به‌دست گرفت

14 October 2019 - 13:00

کارگردان سریال‌های Peaky Blinders و Krypton کولم مک‌کارتی (Colm McCarthy) فیلم ترسناک دلهره‌آور Bagman از کمپانی Paramount Players را کارگردانی خواهد کرد. جان فیشر (John Fischer) از Temple Hill، مارتی بوون (Marty Bowen) و ایزاک کلاوزنر (Isaac Klausner) تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام خواهند داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اثر به نویسندگی جان هیوم (John Hulme) داستان پدری ناامید از مقابله با ژرف‌ترین ترس درونی‌اش را دنبال می‌کند. او باید با هیولای زمان بچگی‌اش که باری دیگر بازگشته است مبارزه کند؛ مبارزه‌ای که این بار برای خودش نیست، برای خانواده‌اش است.

آخرین تولید کمپانی Temple Hill، فیلمی درباره‌ی نیل آرمسترانگ به نام First Man و با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) بود. در بخش تلویزیونی، این کمپانی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال‌های Mr. Robot و Looking for Alaska که اقتباسی از رمان جان گرین (John Green) است و در اواخر اکتبر از شبکه‌ی Hulu پخش خواهد شد را انجام داده است.

مک‌کارتی کارگردانی انگلستانی است که در تلویزیون‌های بریتانیایی کارهای بسیاری را انجام داده است. کارگردانی فصل دوم Peaky Blinders، سریالی جنایی و پرطرفدار با بازی کیلیان مورفی (Cillian Murphy) به‌طور کامل توسط او انجام‌شده است. از دیگر کارهای او می‌توان به کارگردانی قسمت‌هایی از سریال‌های Sherlock و Doctor Who، قسمت پایانی فصل چهارم سریال Black Mirror بانام Black Museum و قسمت نخست سریال ساخته‌ی شبکه‌ی Syfy و بر اساس کامیک‌های شرکت DC بانام Krypton اشاره کرد. او اخیراً کارگردانی قسمت نخست سریال علمی-تخیلی Curfew برای شبکه‌ی Sky One را به‌پایان رساند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.