چرا تام کروز را در نقش یک ابرقهرمان نمی‌بینیم؟

21 October 2016 - 10:00

این روزها بازیگران به دو دسته تقسیم می‌شوند، آنهایی که در ژانر ابرقهرمانی حضور دارند و آنهایی که هنوز وارد آن نشده‌اند. البته دسته سومی نیز وجود دارد که تام کروز (Tom Cruise) در آن حضور دارد. با این که این بازیگر در فیلم‌های بسیاری نقش قهرمان را بازی کرده‌است ولی تا کنون پا از این عرصه فراتر نگذاشته‌است و به نظر در آینده نیز شاهد حضور او در این ژانر نخواهیم بود. او به این موضوع اعتراف می‌کند که این ژانر را دوست دارد ولی خوشحال است که فیلم‌های اکشن مخصوص خود را دارد و علاقه کمی به خروج از آن‌ها دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

من واقعا آن سبک فیلم‌ها را دوست دارم، خیلی هم دوست دارم. ولی من فیلم‌هایی مانند «ماموریت»ها و «ریچر» را دارم. صرفا دوست دارم در این سبک فیلم‌ها بازی کنم.

تام کروز برای تبلیغ فیلم جدید خود Jack Reacher: Never Go Back «جک ریچر: هرگز باز نگرد» مهمان برنامه Jimmy Kimmel Live بود و مجری این برنامه از او پرسید که آیا تا کنون پیشنهادی از طرف مارول یا DC برای همکاری به او شده‌است یا نه. کروز جواب داد: «نه». جوابی بسیار صریح. اینطور به نظر می‌آید که حتی اگر مارول و DC به او پیشنهاد نیز می‌دانند، جواب او منفی بود. به نظر او علاقه‌ای به حضور در «ژانر متفاوت» ندارد.

البته تعریف «ژانر فیلم‌های تام کروز» کاری راحت نیست. تنها فرنچایز بزرگی که او تا کنون در آن حضور پیدا کرده‌است، سری فیلم‌های Mission:Impossible «ماموریت غیرممکن» بوده‌است و با این که این سری فیلم‌ها تشابه زیادی با یکدیگر دارند ولی دیگر فیلم‌های این بازیگر چندان تشابهی با یکدیگر ندارند. اون در ژانر علمی تخیلی حضور داشته‌است مانند فیلم Edge of Tomorrow «آستانه فردا» و Oblivion «فراموشی»؛ همچنین در فیلم‌های اکشن مستقیم نیز بازی کرده‌است مانند جک ریچر ولی عنوان «قهرمان اکشن» نیز با توجه به کارهایی که او در فیلم‌ها انجام می‌دهد، چندان مناسب به نظر نمی‌رسد.

به هر حال، در بین دلایلی که او به حضور در فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه ندارد، به نظر مشکل تعهد به چند فیلم، نمی‌تواند حضور داشته‌باشد. تام کروز سال آینده در فیلم The Mummy «مومیایی» بازی خواهد کرد که به نظر در دنیایی مشترک با موجوداتی مانند دراکولا و گرگینه‌ها جریان خواهد داشت. این انتظار وجود دارد که نقش کروز در فیلم مومیایی گسترش یافته و به فیلم‌های دیگری نیز راه پیدا کند. به نظر می‌رسد قرارداد او با استودیوی یونیورسال به این زودی‌ها به اتمام نخواهد رسید.

هنوز هم این سوال وجود دارد که، پاسخ کروز تا چه حد می‌تواند صحت داشته‌باشد. بسیار قبل‌تر که دنیای سینماتیک مارول تنها در حالت بالقوه وجود داشت، شایعه‌ای بسیار قوی وجود داشت که تام کروز علاقه دارد که نقش Iron Man را بازی کند. حال به نظر می‌رسد این شایعه به هیچ وجه صحت نداشته‌است، ولی گاها، علت به وجود آمدن این شایعات، به وقوع پیوستن صحبت‌هایی در پشت پرده‌است. البته شاید کروز به این موضوع اشاره دارد که بعد از محبوبیت ژانر ابرقهرمانان، پیشنهادی به او نشده‌است.

منیع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    هیچ وقت نمیخوامش توی یک فیلم کامیک استریپی ببینمش
    هیچ وقت