مشاهده و دانلود تریلر فیلم Assassin’s Creed با کیفیت بالا + زیرنویس فارسی

21 October 2016 - 14:00

دانلود تریلر با کیفیت Full HD 1080p | دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

دانلود زیرنویس فارسی اختصاصی

* ویدئوها بدون کسر کیفیت از IGN گرفته شده‌اند که از کیفیت یوتیوب بالاتر است. زیرنویس فارسی با این نسخه هماهنگ است. اگر زیرنویس را دانلود کردید برای مشاهده آن با فایل ویدئو و کیفیت مورد نظر هم‌نام شود. برای مشاهده زیرنویس در آپارات گزینه CC را فعال کنید.

چند روز پیش دومین تریلر فیلم Assassin’s Creed منتشر شد و همه ما طرفداران این مجموعه قدیمی بازی‌های ویدئویی را برای تماشا و انتظارکشیدن برای این فیلم هایپ کرد. در تریلر دیدیم که توجه خاصی به اکشن منحصربه‌فرد و پرسرعتی می‌شود که در بازی‌های AC می‌دیدیم؛ در واقع این تریلر دوم از هرچیزی بیشتر شبیه به بازی‌ها بود و نشان می‌دهد که جاستین کورزل – کارگردان این فیلم – به خوبی آن عنصر و ماهیت استثنایی بازی‌ها را درک کرده و با ظرافت در فیلم خود پیاده کرده است.

شعار این تریلر Your Destiny is in your Blood (سرنوشت در رگ‌هایتان جریان دارد) بود که به روایت داستانی کلی سری AC اشاره داشت که در آن شخصی با استفاده از دستگاه انیموس به خاطرات اجدادش دسترسی پیدا می‌کرد. به تازگی فهمیدیم که در این فیلم Apple of Eden یا قطعات بهشتی هم حضور خواهند داشت که احتمال باز بودن داستان را بیشتر می‌کند؛ یعنی با موفقیت این فیلم اگر تا چند سال آینده قسمت دوم و سوم یا حتی سری جدیدی از فیلم‌های کیش یک آدمکش را دیدید تعجب نکنید!

بزودی با زیرنویس تریلرهای Guardians of the Galaxy 2 و Logan همراه سینماگیمفا باشید.

تهیه شده در سینماگیمفا (سینمافارس) 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.