سامارا ویوینگ برای ایفای نقش اسکارلت به فیلم Snake Eyes پیوست

15 October 2019 - 20:30

به دنبال اضافه شدن هاروکا آبه (Haruka Abe) برای ایفای نقش نامشخصی در فیلم انشعابی از مجموعه‌ی G.I. Joe بانام Snake Eyes، سایت The Wrap گزارش می‌دهد که بازیگر فیلم Ready or Not سامارا ویوینگ (Samara Weaving) قراردادی را برای ایفای نقش اسکارلت در این فیلم که توسط Paramount Pictures ساخته خواهد شد، امضا کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.
در این فیلم که ستاره‌ی محبوب Crazy Rich Asians هنری گولدینگ (Henry Golding) نقش اصلی آن را ایفا خواهد کرد، علاوه بر ویوینگ بازیگر ژاپنی تاکهیرو هیرا (Takehiro Hira) برای به تصویر کشیدن خبیث اصلی به آن اضافه‌شده است.

شانا اوهارا/اسکارلت ماموری حرفه‌ای است که پیشتر توسط ریچل نیکولز (Rachel Nichols) در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra محصول ۲۰۰۹ به تصویر کشیده شده بود.

ویوینگ هنرپیشه‌ای استرالیایی است که بیشتر برای نقشش در فیلم درام جایزه برده‌ی Three Billboards Outside Ebbing, Missouri که در آن بازیگران برنده‌ی اسکار فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) و سم راکول (Sam Rockwell) نقش‌آفرینی کرده‌اند، شناخته می‌شود.

او در فیلم اکشن-کمدی Guns Akimbo و کمدی علمی-تخیلی Bill & Ted Face the Music نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد.

ویوینگ و هیرا در این فیلم به جمع بازیگرانی که حضورشان پیشتر اعلام‌شده بود شامل اندرو کوجی (Andrew Koji) در نقش استورم شادو، ایکو اویس (Iko Uwais) در نقش هارد مَستر و اورسولا کوربرو (Úrsula Corberó) در نقش بارونس پیوسته‌اند.

اسنیک آیز تکاوری نینجا است که برای مهارت‌های مرگبارش در استفاده از شمشیر و چاقو شناخته می‌شود. بااین‌حال، او در هنرهای رزمی نیز زبده است که موجب می‌شود بدون داشتن سلاح نیز خطرناک باشد. او پیش از به خدمت G.I. Joe درآمدن به‌تنهایی و در کوه‌های سیرا زندگی می‌کرد. نام اصلی و پیشینه‌اش مدت‌ها محل رمز و راز بوده است. درنتیجه‌ی گرفتار شدن در انفجار هلیکوپتری، زخم‌های عمیقی برداشته و لال شده است. او برای پوشاندن صورت خود معمولاً از ماسکی سیاه استفاده می‌کند.

رابرت شونتکه (Robert Schwentke) فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از اوان اسپلیوتوپولوس (Evan Spiliotopoulos) کارگردانی خواهد کرد. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، برایان گولدنر (Brian Goldner) و Hasbro تهیه‌کنندگان این فیلم در کنار کمپانی Paramount، شرکت Allspark Pictures و Skydance هستند.

Snake Eyes در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.