نقش‌آفرینی جاستین چان و آلیسیا ویکاندر در درام Blue Bayon به کارگردانی چان

15 October 2019 - 19:00

جاستین چان (Justin Chon) با آخرین پروژه‌اش به نام Blue Bayon هم‌چنان به نقل روایات آسیایی درخشان مشغول است. بودجه این پروژه مشترکا توسط کمپانی‌های MACRO و Entertainment One تأمین می‌شود. چان در این فیلم هم‌چنین در کنار برنده جایزه اسکار: آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander)، و مارک اوبرین (Mark O’Brien)، لین دان فم (Linh Dan Pham)، و ایموری کوهن (Emory Cohen) نیز به نقش‌آفرینی خواهد پرداخت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم، سومین درام آسیایی از چان: هنرپیشه Twilight Sega، می‌باشد، که با دو فیلم آخرش یعنی Gook و MS. Purpule بسیار موفق بود. فیلم MS. Purpule با نخستین اکرانش در اوایل همین سال در لس‌آنجلس، یکی از فیلم‌های بسیار موفق باکس آفیس بود. چان علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه Blue Bayon، آن را کارگردانی نیز خواهد کرد. و تولید پروژه همین ماه کلید می‌خورد.

این فیلم، که الهام گرفته از وقایع واقعی می‌باشد، در مورد یک فرزند خوانده کره‌ای به نام آنتونیو است که در آمریکا بزرگ شده است، و این‌که او مجبور می‌شود با گذشته دورش و با آن‌چه آینده خودش و هم‌چنین آینده خانواده‌اش به حساب می‌آید، روبرو شود وقتی که کاملاً ناگهانی و غیرمنتظره با مسئله اخراجش نیز مواجه می‌گردد.

چان این فیلم را به همراه چارلز دی. کینگ (Charles D. King)، کیم راث (Kim Roth)، و پاپی هنکز (Poppy Hanks) از طرف کمپانی MACRO تهیه و تولید می‌کند. کلارا وو (Clara Wu)، و همین‌طور نیک میر (Nick Meyer)، زو فورمن (Zev Foreman) و ادی رابین (Eddie Rubin) از طرف کمپانی Entertainment One نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. و ییرا ویلارو (Yira Vilaro) و گرتا فئونتس (Greta Feuntes) از طرف کمپانی MACRO از دستیاران تولید می‌باشند.

چان، در صحبت با سایت خبری ددلاین در جشنواره فیلم Sundance امسال، که MS. Purpule نخستین اکرانش را در آن‌جا داشت، در مورد وارد شدنش به عرصه کارگردانی چنین گفت:

اولین دلیلی که باعث شد من به دنیای پشت دوربین قدم بگذارم این است که بهتر بتوانم کنترل قصه را به دست بگیرم. و دلیل دوم این است که من الان به درستی می‌دانم چطور باید ارزش جامعه آسیایی آمریکایی را بالا برد. ما کسانی چون جاستین لین (Justin Lin)، جیمز وان (James Wan)، و جان چو (John Chu) را داریم- که همه‌شان از پس چنین فضاهایی در فیلم به طور باورنکردنی ای برمی‌آیند. من فکر می‌کنم که من نیز در گفتن این قصه‌های بسیار شخصی‌تر که باعث همدلی دیگران با ما و جامعه‌مان می‌شود، و ما را به شکلی درست نیز به تصویر می‌کشد، می‌توانم به درستی عمل کنم- و من فکر می‌کنم این یعنی نفوذ کردن به درون فرهنگ به روشی کاملا متفاوت.

ویکاندر در آینده‌ای نزدیک، در فیلم Earthquake Bird از شبکه نتفلیکس بازی خواهد کرد و هم‌چنین در دنباله Tomb Raider نیز دوباره در نقش لارا کرافت ظاهر خواهد شد. اوبرین نیز در Marriage Story ساخته نوآ بامبچ (Noah Baumbach) و در درام خارجی مورد انتظار The Breitner Commando نیز به ایفای نقش می‌پردازد. کوهن نیز در مقابل نآومی واتز (Naomi Watts) در The Wolf Hour بازی خواهد کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.