هدلی رابینسون و لارن سای به فیلم Moxie به کارگردانی ایمی پولر پیوستند

15 October 2019 - 21:30

هدلی رابینسون (Hadley Robinson) و لارن سای (Lauren Tsai) به کمدی درام ساخته‌ی Netflix بانام Moxie به کارگردانی ایمی پولر (Amy Poehler) پیوستند. این خبر توسط The Hollywood Reporter به تأیید رسید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Moxie بر اساس رمانی نوشته‌ی جنیفر متیو (Jennifer Mathieu)، داستان دختری شانزده ساله بانام ویوین کارتر (با بازی رابینسون) را دنبال می‌کند که با آزار و اذیت‌هایی در مدرسه‌اش روبه‌رو می‌شود. او پس‌ازاینکه متوجه می‌شود مادرش عضو گروهی پانک‌راک بانام Riot Grrl در دهه ۹۰ میلادی بوده است، از او الهام می‌گیرد و مجله‌ای فمنیستی را خلق و به‌صورت ناشناس میان دختران مدرسه‌اش پخش می‌کند. خیلی زود، دخترها از گروه‌های مختلف و با هر میزان محبوبیتی شروع به واکنش نشان دادن می‌کنند که ویو را به رهبر یک حرکت انقلابی دخترانه تبدیل می‌کند.

Riot Grrl یک جنبش فمنیستی زیرزمینی در اواخر دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی بود که فمنیسم را با موسیقی راک به سبک پانک ترکیب می‌کرد. گروه‌های مرتبط با این جنبش معمولاً به موضوعاتی شامل تمایلات جنسی، آزار و اذیت خانگی، نژادپرستی و مردسالاری می‌پرداختند.

پولر این پروژه را تحت عنوان شرکت Paper Kite خودش کارگردانی می‌کند. فیلم‌نامه‌ی این اقتباس توسط تامارا چستنا (Tamara Chestna)، نویسنده‌ی فیلم After نوشته خواهد شد. پولر از طریق Paper Kite در کنار مورگان ساکت (Morgan Sackett) و کیم لسینگ (Kim Lessing) این عنوان را تهیه خواهند کرد. فیلم‌برداری این اثر در اواخر اکتبر آغاز خواهد شد.

این فیلم سومین همکاری پولر و Netflix را رقم خواهد زد که با یکدیگر در سریال کمدی-درام و موفق Russian Doll که ۱ فوریه گذشته (۱۲ بهمن ۱۳۹۷) پخش شد همکاری کرده بودند. Wine Country که اولین فیلم پولر به‌عنوان کارگردان است، هم‌اکنون بر روی Netflix قابل‌دسترس است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.