فیلم بعدی Deadpool با وجود ساخته شدن توسط مارول ریت R خواهد داشت

15 October 2019 - 22:30

رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) نویسندگان فرنچایز Deadpool «ددپول» تایید کردند فیلم بعدی این سری هم ریت R خواهد داشت، آن هم با وجود اینکه مارول آن را می‌سازد. پس از تصاحب فاکس توسط دیزنی، طرفداران نگران این بودند که فیلم‌های Deadpool به دلیل PG-13 شدن جذابیت خود را از دست بدهند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

با وجود اینکه عده زیادی منتظر ولورین و چهار شگفت‌انگیز در فازهای بعدی دنیای سینمایی مارول هستند، سوالات زیادی برای طرفداران درباره Deadpool به وجود آمده است. در این فرنچایز که ویژگی اصلی آن رویکرد بزرگسالانه به دنیای ابرقهرمانی است، شاهد خشونت شدید، فحش‌های زیاد و دیگر عناصر بزرگسالانه هستیم. طرفداران دوست ندارند Deadpool از حالت سابق خودش خارج شود و به نظر می‌آید مارول هم قصد چنین کاری را ندارد.

ریس و ورنیک نویسندگان فیلم Zombieland: Double Tap «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» طی مصاحبه‌ای درباره این فیلم، راجع به سری Deadpool هم صحبت کرده و تایید کردند فیلم بعدی این فرنچایز با ریت R ساخته خواهد شد:

ما همیشه با رایان رینولدز در ارتباط هستیم. ما علاوه بر دنیای Deadpool در چند پروژه دیگه با اون همکاری می‌کنیم. مارول قول داده به ما اجازه میده مثل سابق فیلم‌های Deadpool رو بسازیم و امیدواریم به ما اجازه بدن کمی هم به دنیای سینمایی مارول ورود کنیم. ما و رایان معتقدیم باید ایده خیلی خوبی برای این کار داشته باشیم. رایان فعلا خیلی سرش شلوغه و ما هم چندین پروژه در حال توسعه داریم، اما شب و روز داریم به Deadpool فکر می‌کنیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.