در تصویر جدید Jumanji 3 کارن گیلان بالاخره شلوار پوشیده است!

15 October 2019 - 23:00

تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم مورد انتظار Jumanji: The Next Level «جومانجی: مرحله بعدی» نشان می‌دهد کارن گیلان (Karen Gillan) بالاخره به دلیل هوای سرد مجبور شده در این دنباله شلوار بپوشد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پس از اینکه تصاویر اولیه فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» منتشر شدند، عده زیادی به لباس کوتاه شخصیت گیلان اعتراض کردند. گیلان و جیک کاسدان (Jake Kasdan) کارگردان فیلم خیلی زود ادعا کردند دلیل این کار در فیلم مشخص می‌شود و این اتفاق هم افتاد.

در آن فیلم به دلیل اینکه تخته بازی جومانجی در سال ۱۹۹۵ به شکل یک بازی ویدیویی درآمد، شخصیت گیلان لباسی مشابه دیگر زنان در بازی‌های ویدیویی آن زمان داشت. حالا در این دنباله با ظاهر جدید شخصیت او روبرو خواهیم شد.

در تصویر جدیدی که از پشت صحنه فیلم منتشر شده، عوامل در حال فیلمبرداری در کوهستان‌های برفی کانادا هستند، بنابراین شخصیت گیلان را با لباسی کاملا پوشیده می‌بینیم.

علاوه بر گیلان، دواین جانسون (Dwayne Johnson)، جک بلک (Jack Black) و کوین هارت (Kevin Hart) دوباره در این فیلم حضور دارند. آکوافینا (Awkwafina) بازیگر جدید فرنچایز هم در تصویر دیده می‌شود، البته هنوز مشخص نیست چه نقشی در این فیلم دارد. شاید او در ماموریت جدید شخصیت‌های اصلی به آن‌ها کمک خواهد کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.