پوستر رسمی Transformers: The Last Knight منتشر شد

1 August 2016 - 20:00

فیلم Transformers: The Last Knight (ظاهراً) آخرین فیلم از سری Transformers خواهد بود که توسط مایکل بی ساخته می‌شود. البته با عرضه دنباله‌های دیگر و همچنین نسخه‌های فرعی از این سری، به نظر می‌رسد شاهد عرضه سالانه این سری خواهیم بود. برای‌جزییات بیش‌تر و مشاهده پوستر رسمی این فیلم، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید. تاکنون اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) منتشر نشده است؛ با این وجود و با لطف مایکل بی در تایید حضور آتوبات‌ها، دیسپتیکان‌ها و همچنین شخصیتی انسانی در داستان، طرفداران توانسته‌اند به نکانی از نسخه‌ پنجم تبدیل شوندگان دست‌یابند.

با توجه به انتقادهای فراوانی که به Transformers: Age of Extinction (تبدیل شوندگان: عصر انقراض) شده بود، مایکل بی سعی دارد با تمام تلاش خود این قسمت را بسازد. چندی پیش خبری مبنی بر حضور Onslaught در قسمت پنجم سری تبدیل شوندگان منتشر شد.

امروز Paramount Pictures به صورت رسمی از اولین پوستر Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) از طریق صفحه‌ توییتر رونمایی کرد. شما می‌توانید این تصویر را از پایین مشاهده کنید.

Cowt28OW8AAAeiT

با توجه به اطلاعات منتشر شده، فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۲ تیر ۹۶ در آمریکا اکران خواهد شد. همچنین نسخه فرعی این سری با نام Bumblebee برای عرضه در ۸ ژوئن سال ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۹۷) و دنباله این سری برای عرضه در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۹۸) در نظر گرفته شده است.

نظر شما چیست؟ آیا پنجمین قسمت از سری تبدیل شوندگان که آخرین نسخه به کارگردانی مایکل بی است، می‌تواند به موفقیت برسد و نظر منتقدان و طرفداران را جلب کند یا خیر؟

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.