کارگردان Edge of Tomorrow دوست دارد دنباله این فیلم را بسازد

15 October 2019 - 23:30

داگ لیمان (Doug Liman) کارگردان فیلم اکشن علمی تخیلی Edge of Tomorrow «لبه فردا» اعلام کرد اگر قرار باشد دنباله این فیلم ساخته شود، او دوست دارد دوباره کارگردانی آن را برعهده داشته باشد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در فیلم Edge of Tomorrow محصول ۲۰۱۴ یک افسر ارتشی که تجربه‌ای در مبارزه ندارد در نبرد با نیروهای بیگانه به خط مقدم فرستاده شده و فورا کشته می‌شود. اما پس از اینکه خون موجودات بیگانه به بدنش می‌رسد دوباره زنده شده و آن روز برایش تکرار می‌شود. او هر بار مهارت بیشتری در مبارزه پیدا کرده و الگوهای مبارزه دشمنان را یاد می‌گیرد و در نهایت به مهره مهمی برای مقابله با هجوم موجودات فضایی تبدیل می‌شود.

این فیلم براساس رمان All You Need Is Kill «تنها چیزی که نیاز داری کشتن است» نوشته هیروشی ساکورازاکا (Hiroshi Sakurazaka) اقتباس شده است. از چند سال پیش دنباله این فیلم در مراحل مختلف توسعه قرار داشته، و لیمان از سال ۲۰۱۶ برای کارگردانی آن قرارداد بسته است. آخرین پیشرفت این پروژه اوایل امسال رقم خورد، وقتی متیو رابینسون (Matthew Robinson) برای نوشتن فیلمنامه این دنباله انتخاب شد.

لیمان طی مصاحبه‌ای درباره سریال جدیدش Impulse از تمایلش برای کارگردانی دنباله Edge of Tomorrow گفت:

ما داریم روش کار می‌کنیم. هنوز مطمئن نیستیم قراره اون رو بسازیم یا نه. اما من عاشق این دنیای جذابم، تام کروز و امیلی بلانت هم همین‌طور. ما داریم روی داستان خوبی کار می‌کنیم و خیلی براش هیجان‌زده هستیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.