تمایل اسکارلت جوهانسون برای ساخت یک فیلم مارولی با شخصیت‌های اصلی زن

16 October 2019 - 09:00

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) ستاره دنیای سینمایی مارول گفته دوست دارد یک فیلم مارولی با شخصیت‌های اصلی زن ساخته شود، حتی اگر شخصیت او یعنی بلک ویدو در آن حضور نداشته باشد. با وجود اینکه ۱۰ سال از افتتاح MCU می‌گذرد، اما همین امسال بود که مارول اولین فیلم ابرقهرمانی خودش با شخصیت اصلی زن را اکران کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

با توجه به فروش جهانی بیش از ۱ میلیارد دلاری Captain Marvel «کاپیتان مارول»، به نظر می‌آید مخاطبان کاملا برای فیلم‌های ابرقهرمانی با شخصیت اصلی زن آماده هستند. اگرچه در Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» شاهد یک سکانس با حضور تمام ابرقهرمانان زن بودیم، اما برخی طرفداران منتظر یک فیلم مستقل با حضور تمام شخصیت‌های زن MCU هستند. حالا ستارگان دنیای سینمایی مارول هم از ایده ساخت چنین فیلمی حمایت کرده‌اند.

اسکارلت جوهانسون در مصاحبه‌ای با ورایتی گفته از ساخت یک فیلم مارولی با حضور شخصیت‌های اصلی زن حمایت می‌کند. او در این باره گفته:

من از آینده خودم در اون دنیا خبر ندارم. هنوز وضعیت دقیق شخصیت من مشخص نیست. اما اون گروه بازیگران زن اونقدر قدرتمند و غیرقابل توقف هستند که من از ساخت فیلمی با حضور اونا حمایت می‌کنم. به نظرم طرفداران خواستار چنین فیلمی هستند و منم یکی از حامیان این فیلم هستم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.