او اکنون بالاترین مقام را در Marvel دارد و همه‌کاره خودش است

16 October 2019 - 09:30

به نقل از Variety، کوین فایگی (Kevin Feige) به سمت مدیریت ارشد نوآوری Marvel که پستی بالاتر از ریاست Marvel Studios است، منصوب شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این عنوان به فایگی اجازه می‌دهد تا بر سرتاسر مسیر هنری و داستان‌گویی مارول شامل انتشارات، فیلم، تلویزیون، انیمیشن و تمامی رسانه‌ها نظارت کند. علاوه بر این، Marvel TV و Marvel Family Entertainment ازاین‌پس تحت عنوان Marvel Studios فعالیت خواهند کرد.

فایگی، گزارش دادن به رئیس و مدیر ارشد نوآوری Walt Disney Studios یعنی آلن هورن (Alan Horn) و یکی از دیگر رئیسان این کمپانی یعنی آلن برگمن (Alan Bergman) را ادامه خواهد داد.

دن باکلی (Dan Buckley) در سمت رئیس Marvel Entertainment باقی خواهد ماند و به فایگی گزارش خواهد داد، همچنین بر عملیات انتشار، فروش، خدمات نوآوری، بازی‌ها، مجوز و پروانه‌ها و رویدادها نظارت خواهد کرد.

جو کاسادا (Joe Quesada) در سمت مشاور اجرایی رئیس و مدیر هنری Marvel Entertainment باقی خواهد ماند و به باکلی گزارش خواهد داد. مجله‌ی Variety همچنین اذعان داشت که فایگی و تیمش طی حرکتی روبه‌جلو درحال ارزیابی پروژه‌های جاری و پروژه‌های درحال توسعه به‌صورت جداگانه هستند.

فایگی اکنون درحال همکاری با Disney+ بر روی چند مجموعه از قبیل (فالکون و وینتر سولجر) Falcon and the Winter Soldier، (لوکی) Loki، (وانداویژن) WandaVision و  (هاک‌آی) Hawkeye است. به نظر می‌رسد که Marvel Television بر روی انیمیشن‌هایی که در آینده‌ی پیشِ رو قرار است منتشر شوند، تمرکز خواهد کرد که شامل چهار مجموعه‌ی انیمیشنی بزرگسالانه‌ی (هیت مانکی) Hit-Monkey، (مودوک) MODOK، (تیگرا و دزلر) Tigra & Dazzler و (هاوارد اردک) Howard the Duck برای شبکه‌ی Hulu هستند. این چهار سریال در سریالی واحد بانام The Offenders به یکدیگر خواهند رسید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.