پیوستن نیل پتریک هریس به تیم بازیگران The Matrix 4

16 October 2019 - 13:30

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، کمدین و برنده جایزه امی: نیل پتریک هریس (Neil Patrick Harris) برای پیوستن به تیم بازیگران Matrix 4 در حال مذاکره است. این‌که هریس چه نقشی را ایفا خواهد کرد مشخص نیست، همان‌طور که جزئیات داستان فیلم هم هنوز مشخص نیست. هریس به تیمی از بازیگران متشکل از یحیی عبدل-متین (Yahya Abdul-Mateen)، و بازیگران قبلی این سریال یعنی کینو ریوز (Keanu Reeves) و کری-آن ماس (Carrie-Anne Moss) ملحق می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تولید فیلم قرار است اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. واچوسکی (Wachowski) علاوه بر کارگردانی فیلم، به همراه الکساندر همون (Aleksander Hemon) و دیوید میچل (David Mitchell) فیلم‌نامه را نیز نوشته است.

اوایل امسال، ما از خواننده‌هایمان پرسیدیم که آیا به فیلم‌های بیشتری در این سریال علاقه‌مند هستند یا خیر، که ۶۹ درصد از افراد پاسخ مثبت داده بود. در رای گیری دوم، ۵۸ درصد خواستار تماشای دنباله این سریال بودند. بدین‌ترتیب، با اکران این فیلم جدید، آن‌ها آن‌چه را خواسته بودند دریافت خواهند کرد.

سه فیلم قبلی تحت عنوان‌های- The Matrix محصول ۱۹۹۹،و The Matrix Reloeded محصول ۲۰۰۳، و The Matrix Revolution محصول ۲۰۰۳- به درآمدی بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی دست یافتند و هرسه شان، به ترتیب در سال‌های اکرانشان، جزو ده فیلم موفق محلی برتر به شمار می‌رفتند. هم‌چنین، فیلم The Matrix Revolution، اولین فیلمی بود که در تمام کشورهای اصلی، در سراسر جهان، به طور هم‌زمان در یک ساعت مشخص، به روی پرده رفت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.