ریک در فصل هفت دچار عذاب وجدان می‌شود

21 October 2016 - 20:00

سکانس پایانی فصل ششم سریال The Walking Dead «مرده‌ی متحرک»، باعث ایجاد تفرقه در افکار طرفداران شد که یعنی به هدف خود دست پیدا کرده است. با گذشت چندین ماه از پایان فصل ششم سریال، هنوز هم بحث‌های زیادی شکل می‌گیرند که در آن‌ها درباره‌ی این که چه کسی قربانی نیگان (Negan) است صحبت می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از نکات جالب مربوط به این بحث‌ها تعداد زیادی افراد هست که می‌توانند قربانی احتمالی نیگان باشند. اول از همه گلن (Glenn) را داریم که در کتاب مصور The Walking Dead «مردگان متحرک» به دست نیگان کشته شد و در میان فصل شش نیز مرگش به طور به یاد ماندنی به نمایش درآمد. همسر گلن، مگی (Maggie)، زمانی که کل تیم توسط نیگان محاصره شده بود نیز در شرایط بدی قرار داشت. کشتن یک زن که باردار نیز هست، می‌تواند نیگان را به تنهایی به بدترین شخصیت کل مجموعه تبدیل کند. پسر ریک، کارل (Carl)، نیز وجود دارد که در فصل گذشته یک چشم خودش را از دست داد. می‌شود گفت که کارل بیشتر از هر نوجوان دیگری با وحشت و ترس روبرو شده است.

البته هیچکدام از این سه نفر می‌توانند قربانی نیگان نباشند؛ انتخاب زیادی برای شخصیتی که در فیلم کشته می‌شود وجود دارد. هر کدام از این افراد که کشته شوند؛ ریک خودش را مقصر خواهد دانست و احساس گناه خواهد کرد. تهیه کننده‌ی سریال، گرگ نیکوترو (Greg Nicotero)، در مصاحبه با ComicBook.com دلیل این که چرا ریک برای مرگ یکی از افرادش خودش را مقصر می‌داند را توضیح داد و بیان کرد که این موضوع می‌تواند برای سریال سود زیادی داشته باشد:

این تصمیم سال گذشته و قبل این که به آخر فصل برسیم گرفته شد. اگر به گذشته‌ی سریال نگاه کنید؛ خواهید دید مرگ هر شخصیت فرصتی را در اختبار ما قرار داده است که با آن بتوانیم جهت سریال را تغییر دهیم. از کشته شدن شخصیت‌های شین (Shane)، لری (Lori)، هرشل (Hershel)، تاریس (Tyreese) و بث (beth) نیز برای ایجاد تغییر در روند سریال استفاده شده بود. بی‌شک بعد از کشته شدن هر کدام از این افراد، سریال نسبت به فبل تغییر پیدا کرده و متفاوت‌تر از قبل شده بود. معرفی شخصیت نیگان و کشته شدن یکی از اعضای گروه تغییر قابل توجهی در سریال به وجود خواهد آورد و فصل ششم مجموعه نیز همین هدف را داشت.

ریک گرایمز (Rick Grimes) فکر می‌کند که درباره‌ی همه چیز اطلاع دارد؛ او فکر می‌کند که می‌داند در آینده چه چیزی بر سر راه او قرار خواهد گرفت. ریک به خودش اطمینان دارد که می‌تواند از پس هر کسی که بر سر راهش قرار گیرد برآید، ولی او توانایی انجام آن را ندارد. این اعتماد به نفس کاذب ریک ناشی از این است که او دنیای بیرون و افرادی که در آن زندگی می‌کنند را دست کم گرفته بود. این موقعیت بسیار خوبی است که جهتی که سریال در حال پیمودن است را تغییر دهیم؛ چون جهان سریال بزرگتر از قبل شده است و این چیزی بود که ما درباره‌ی آن زیاد صحبت کردیم.

دیدگاهی که گرگ نیکوترو درباره‌ی ریک دارد منطقی است؛ ریک اعتماد کاذب زیادی به توانایی‌های گروهش در مقابله با مشکلات داشت و فکر می‌کرد که آن‌ها توانایی شکت دادن هر دشمنی که بر سر راهشان قرار گیرد را دارند. حمله‌ی ریک و گروهش به نجات دهنده‌ها (Saviors) نشان‌دهنده‌ی همین موضوع است. عادت کردن ریک به بردن نبردهایش، دلیل شکست او بود. او فکر می‌کرد با سلاح‌ها و نیروهایی که در اختیار داشت؛ به راحتی می‌تواند نیگان را شکست دهد. غرور ریک بود که باعث شکست خوردن او در مقابل نیگان شد و او را به زانو درآورد.

فصل هفتم سریال The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» دو روز دیگر در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۶ پخش خواهد شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.