تولید فصل دوم What We Do in the Shadows آغاز شد

17 October 2019 - 09:00

هاروی گیلن (Harvey Guillén) بازیگر What We Do in the Shadows در توییتر اعلام کرد که تولید فصل دوم این سریال کمدی خون‌آشامی شبکه‌ی FX رسماً آغازشده است. گیلن نقش گیرمو، وفادارترین آشنای انسان ناندور را ایفا می‌کند. فصل دوم ۱۰ قسمتی این سریال در سال بعد پخش خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

What We Do in the Shadows بر اساس فیلمی مستندنما به همین نام محصول سال ۲۰۱۴ است و زندگی روزمره‌ی گروهی خون‌آشام که در زمان حال با یکدیگر زندگی می‌کنند را به تصویر می‌کشد.

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) و جمین کلمنت (Jemaine Clement) که خالق سریال است، تهیه‌کنندگان و نویسندگان این مجموعه هستند. مت بری (Matt Berry)، کیوان نواک (Kayvan Novak)، ناتاسیا دمتریو (Natasia Demetriou) و هاروی گیلن ستارگان سریال را تشکیل می‌دهند.

فیلم What We Do in the Shadows، پس از انتشار بازخوردهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد که به‌سرعت آن را به یک فیلم کالت تبدیل کرد. وایتیتی و کلمنت به‌عنوان کارگردانان، نویسندگان و بازیگران این فیلم بیش از همه موردتوجه قرار گرفتند. از زمان انتشار، برای فیلم انشعاب‌ها و دنباله‌هایی در نظر گرفته‌شده که یکی از آن‌ها درباره‌ی گروهی گرگینه است که ریس داربی (Rhys Darby) در نقش آنتون، آن‌ها را رهبری خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.