نقش‌آفرینی ویلم دفو در تریلر Nightmare Alley به کارگردانی گیلرمو دل تورو

17 October 2019 - 15:37

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، نامزد جایزه اسکار: ویلم دفو (Willem Dafoe) به تیم بازیگران تریلر Nightmare Alley (کوچه کابوس)، به کارگردانی گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) و به اقتباس از فیلمی محصول Fox Searchlight، ملحق شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دفو، که پروژه‌های بعدی‌اش شامل The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که او خواست)، The French Dispatch (خبر فرانسوی)، Togo (توگو)، و Siberian (اهل سیبری) می‌شود، در این فیلم نقش کلم هوتلی را ایفا می‌کند که یک جارزن (مشتری جمع کن) کله گنده در یک کارناوال مسافرتی است که به کاراکتر برادلی کوپر (Bradley Cooper) شغلی را می‌دهد که او را وارد دنیایی از کار نمایش و شیادی می‌کند.

فیلم‌نامه Nightmare Alley، که توسط دل تورو و کیم مورگان (Kim Morgan) نوشته شده است، در واقع بر اساس رمانی به همین نام اثر ویلیام لینسی گرشام (William Lindsay Gresham) است، که قبلاً فیلمی به اقتباس از آن در سال ۱۹۴۷ توسط کمپانی Fox نیز ساخته شده بود. داستان رمان به “روایت ماجراهای استانتون کارلیسل می‌پردازد که کلاهبردار بی رحمی است که حقه‌های تجارت کارناوالی را یاد می‌گیرد و آن‌ها را به کار می‌گیرد تا خودش را به عنوان یک مرشد مقدس بنا کند، و همواره گدا و دارا را نیز غارت می‌کند.”

تیم بازیگران این فیلم عبارت‌اند از: برادلی کوپر در نقش اصلی، کیت بلانچت (Cate Blanchett)، تونی کولت (Toni Collette)، رونی مارا (Rooney Mara)، ران پرلمن (Ron Perlman)، مارک پوینلی (Mark Povinelli)، دیوید استراترن (David Strathairn) و ریچارد جنکینز (Richard Jenkins).

استراترن، که اخیراً در Godzilla: The King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) بازی کرده است، قرار است نقش شوهر الکلی زینا (با بازی کولت)- که یک روان‌شناس است- را ایفا کند؛ که به عنوان مشاور استانتون (با بازی کوپر) عمل می‌کند.

در فیلمی که در سال ۱۹۴۷ ساخته شد، شاهد حضور تایرون پاور (Tyrone Power) در نقش یک مرد جوان دغل باز و جاه‌طلب بودیم که با یک روان‌شناس زن، که از خودش هم فاسدتر است، متحد می‌شود. در ابتدا، آن‌ها از موفقیتشان در سرکیسه کردن مردم با استفاده از کارهای روانشناسانه شان لذت می‌برند، اما سپس روانشناس زن اوضاع را به سود خود عوض می‌کند و به شیاد قصه رودست می‌زند.

دل تورو، علاوه بر کارگردانی فیلم، به همراه جی. مایلز دیل (J. Miles Dale) و کمپانی TSG Entertainment تهیه و تولید فیلم را نیز بر عهده دارد. کمپانی Fox Searchlight حق توزیع جهانی فیلم را داراست. فیلم‌برداری Nightmare Alley قرار است پاییز امسال آغاز شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.