بتمن ریدلر خود را از دست داد| جونا هیل در فیلم The Batman نقش‌آفرینی نخواهد کرد

17 October 2019 - 18:30

به نظر می‌رسید که فیلم مورد انتظار The Batman مت ریوز (Matt Reeves) پس از اتمام مرحله‌ی انتخاب بازیگر به مرحله‌ی تولید خود نزدیک شده باشد اما به گزارش Deadline، جونا هیل (Jonah Hill) که درحال مذاکره برای ایفای نقش یک شرور در این فیلم بود، از صحبت برای ایفای این نقش دست کشیده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق برخی منابع، هیل و کمپانی برادران وارنر بسیار به همکاری با یکدیگر در این پروژه خوش‌بین بوده‌اند و قرار بوده این بازیگر ۳۵ ساله ایفاکننده‌ی نقش ریدلر و دوست قدیمی او یعنی سث روگن (Seth Rogen) ایفاکننده‌ی نقش پنگوئن باشد اما مذاکرات بین هیل و استودیو به نتیجه نرسیده است و این استودیو نیز به دنبال کاندیداهای دیگری است.

دیگر بازیگران این فیلم شامل جفری رایت (Jeffrey Wright)، زویی کراویتز (Zoe Kravitz) و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) هستند.

فیلم The Batman از سال ۲۰۱۵ که بن افلک (Ben Affleck) برای ایفای این نقش قرارداد امضا کرد، درحال‌توسعه بود. مت ریوز یک ماه پس از کناره‌گیری افلک از کارگردانی این فیلم، برای هدایت آن انتخاب شد.

داستان ریوز طبق توصیفات، حول محور تجربیات بتمن به‌عنوان بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا است. این فیلم‌ساز همچنین گفته است که باید انتظار یک مجموعه از خبیث‌ها را در این فیلم داشته باشیم. گرگ فریزر (Greig Fraser) نامزد اسکار برای فیلم‌برداری این پروژه در نظر گرفته‌شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌ها فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.