مارول نویسنده فیلم Doctor Strange 2 را انتخاب کرد

18 October 2019 - 12:00

مارول نویسنده تازه‌کار جید بارتلت (Jade Bartlett) را برای نوشتن فیلمنامه Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی ورس جنون» انتخاب کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) دوباره در نقش دکتر استیون استرنج ملقب به جادوگر اعظم برخواهد گشت. بندیکت وانگ (Benedict Wong) و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) به او می‌پیوندند، و اولسن دوباره نقش اسکارلت ویچ را در این فیلم بازی خواهد کرد.

اسکات دریکسون (Scott Derrickson) هم دوباره کارگردانی این دنباله را برعهده دارد و هنوز مشخص نیست بارتلت به تنهایی نویسنده فیلمنامه خواهد بود یا دریکسون هم به او در این کار کمک خواهد کرد. دریکسون نویسندگی فیلم قبلی را همراه با سی رابرت کارگیل (C. Robert Cargill) و جان اسپایتس (Jon Spaihts) برعهده داشت.

کوین فایگی (Kevin Feige) که به تازگی به بالاترین رتبه در استودیوی مارول ترفیع درجه پیدا کرده تهیه‌کننده اصلی فیلم است. فیلم Doctor Strange سال ۲۰۱۶ اکران شد و به فروش کلی ۶۷۷ میلیون دلاری دست یافت و در سایت راتن تومیتوز نمره ۸۹٪ را از منتقدان به دست آورد.

بارتلت با نوشتن فیلمنامه Miller’s Girl «دختر میلر» وارد هالیوود شد، داستانی که جزو بهترین فیلمنامه‌های ساخته نشده لیست سیاه ۲۰۱۶ بود تا اینکه خود بارتلت کارگردانی آن را برعهده گرفت و ست روگن (Seth Rogen) تصمیم گرفت آن را تهیه کند. او سپس برای اقتباس از رمان مهیج Mad, Bad and Dangerous to Know «دیوانه، بد و خطرناک برای دانستن» انتخاب شد. بارتلت آخرین نسخه از فیلمنامه اقتباسی ترسناک The Turning با بازی مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) را نوشته است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در تاریخ ۷ مه ۲۰۲۲ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع:‌ Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.